piczon82 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam kolegów.....Od niedawna mam dziwny problem z moją DR 350. Po normalnej codziennej jeździe odstawiłem motor do garażu. Po kilku dniach chce odpalić motor a tu nie ma kompresji. Motor można kopać bez dekompresora, sporo oleju ubyło i zauwazyłem mocno okopcony wydech. Po godzinie walki z motorem odpalił i jeździł jak do tej pory. Dolałem oleju i po zrobieniu 20 km sytuacja sie powtórzyła. Zawory są ustawione, dekompresor działa. Mechanik sugeruje zapiekające się pierscienie. Może któryś z kolegów miałpodobny problem ??Dzięki za odpowiedzi i sugestie.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam!Nie umiem naprawić Twego moto, ale wydaje mi się ze ten olej co bierze uszczelnia Ci, podnosząc kompresje. Gdy motor stoi i wszystko spłynie brakuje uszczelnienia i nie pali. Sprawdź którędy ten olej ubywa, napraw i zmierz cylinder z tłokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam kolegów.....Od niedawna mam dziwny problem z moją DR 350. Po normalnej codziennej jeździe odstawiłem motor do garażu. Po kilku dniach chce odpalić motor a tu nie ma kompresji. Motor można kopać bez dekompresora, sporo oleju ubyło i zauwazyłem mocno okopcony wydech. Po godzinie walki z motorem odpalił i jeździł jak do tej pory. Dolałem oleju i po zrobieniu 20 km sytuacja sie powtórzyła. Zawory są ustawione, dekompresor działa. Mechanik sugeruje zapiekające się pierscienie. Może któryś z kolegów miałpodobny problem ??Dzięki za odpowiedzi i sugestie.. pozdrawiamNie funkcjonuje w mechanice pojęcie "chwilowy brak kompresji".Nagła utrata kompresji może być spowodowana zapieczeniem pierścieni lub przedmuchami na zaworach.Sprawdzenie jest proste: pomiar ciśnienia sprężania na zimnym silniku a w drugim kroku pomiar ciśniena sprężania po uprzednim wlaniu so silnika kilku kropli oleju silnikowego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.