lisek Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam ! mam taki problem, zakupiłem nowy zestaw napędowy zębatki JT i łańcuch DIDa XRingowyproblem w tym że po wymianie, robił to mechanik, zębatka zdawcza huczy wraz ze zwiększającą sie prędkością, dodam że wczesniej tego nie było, pomimo że łancuch był krzywo wyciągnięty.Teraz pytanie czy to normalne na początku aż do "dotarcia się", czy poprostu coś jest nie tak z zębatką zdawczą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam ! mam taki problem, zakupiłem nowy zestaw napędowy zębatki JT i łańcuch DIDa XRingowyproblem w tym że po wymianie, robił to mechanik, zębatka zdawcza huczy wraz ze zwiększającą sie prędkością, dodam że wczesniej tego nie było, pomimo że łancuch był krzywo wyciągnięty.Teraz pytanie czy to normalne na początku aż do "dotarcia się", czy poprostu coś jest nie tak z zębatką zdawczą ? Zestaw napedowy sie dociera?Ja zmienilem 350km temu, nic nie huczalo i nie huczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam yamaha Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 powodem tych odglosow moze byc zbyt mocno naciagniety lancuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam ! mam taki problem, zakupiłem nowy zestaw napędowy zębatki JT i łańcuch DIDa XRingowyproblem w tym że po wymianie, robił to mechanik, zębatka zdawcza huczy wraz ze zwiększającą sie prędkością, dodam że wczesniej tego nie było, pomimo że łancuch był krzywo wyciągnięty.Teraz pytanie czy to normalne na początku aż do "dotarcia się", czy poprostu coś jest nie tak z zębatką zdawczą ?U mnie tez zebatka zdawcza zaczela glosniej pracowac po wymianie na nowy zestaw.Jest to chyba spowodowane tym, ze oryginalne zebatki zdawcze maja nalana gume (taki rodzaj amortyzatora) po ktorej porusza sie lancuch.Nowe zamienniki nie maja tego amortyzatora i dlatego lancuch bardziej na nich ''dzwoni''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 U mnie tez zebatka zdawcza zaczela glosniej pracowac po wymianie na nowy zestaw.Jest to chyba spowodowane tym, ze oryginalne zebatki zdawcze maja nalana gume (taki rodzaj amortyzatora) po ktorej porusza sie lancuch.Nowe zamienniki nie maja tego amortyzatora i dlatego lancuch bardziej na nich ''dzwoni''. Potwierdzam, sprawdź naciąg łańcucha w kilku miejscach czy jest tak samo oraz czy jest równo ustawione tylne koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 wygląda na to że się dociera... bo dzisiaj pojeździłem troche i jest lepiej, aczkolwiek wcześniejszy pracował cichutko, a ten jednak słychać chociaż już mniej.Naciąg jest idealny, i po każdym obrocie koła taki sam. Tylko hałasuje zdawcza, pojeżdżę trochę i zobaczę co się będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) pewnie miałeś łańcuch uwalony w smarze co tłumiło dźwięki. teraz po kolejnych smarowaniach łańcucha będzie coraz ciszej pracował bo będzie go brud oblepiał. to chyba cała tajemnica. ps. sprawdź czy mechanik założył ci nową śrubę i zabezpieczenie zębatki bo w fazerach stare śruby lubią się odkręcać. o mnie się odkręciła po 1500 km na szczęście nic się nie stało. pozdrawiam. Edytowane 16 Września 2008 przez motobandyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Nie wiem dokładnie w jaki sposób ci huczy, u mnie po wymianie napędu było słychać taki gwizd, jak w samochodzie podczas jazdy na wstecznym. Gadałem o tym z mechanikiem i powiedział, że to normalne, że fabryczna zębatka zdawcza, ma nalaną gumę jak wspominał Slayer, kolejne zestawy jej nie mają i żeby się hałasem nie przejmować. U mnie chociaż ciszej to nadal on występuję, ale już go nie słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.