Skocz do zawartości

YAMAHA TTR600 PROBLEM Z MODUŁEM SZUKAM POMOCY:(


Maciasgrizzly
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SZYBKO KRÓTKO I NA TEMAT:Mam problem ze swoja ttr-a z 2000r. Wysiadł mi moduł-czesto sie to zdarza w tych maszynach ponieważ wiem to z yamaha Poland ze moduły w tych moto wyszły z wada...W końcu wysiadł uszkodzony jest procesor zostaje mi kupić albo nowy-min 2500 zł lub 750 Euro,albo zamiennik a znam tylko 1 firme która się w PL tym zajmuje.koszt zamiennika ok 600-700zł. Czy jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie,ludzie mi mówią że podłaczali moduły od innych moto ale coś mi się nie chce wierzyć-proszę o pomoc wszystkich bo cały sezon jestem bez moto:( nie wiem co robić.Maciass ps na allegro i gdzie indzuej nie ma modułów do tego moto są bardzo chodliwe...szukałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej… ja miałem podobny problem …po kupnie moto i 1 tyg eksploatacji moto strzelił i nie dało się odpalić …na pierwszy ogień iskra, której nie było… moto i tak rozbierałem w najdrobniejszy mak wiec to zostawiłem, na koniec. Kiedy już wszystko było poskładane z powrotem… instalacja oczywiście „odnowiona” wszystko posprawdzane, a iskry dalej nie było oporności i imp.. i cewek w normie…wysłałem moduł do naprawy…przysłali zrobiony moto jednak dalej nie miało widocznej iskry .. potem doświadczenia domowe…imp na oscyloskopie ładnie widać przy kopaniu wiec imp na moduł idą, przy jednym kopnięciu 2. Napięcie na moduł tez dochodzi, a iskry jak nie było tak nie było …wyjąłem moduł itp…za pomocą malej prądniczki dawałem impulsy na moduł wtedy o dziwo iskra się pojawiała, ale dopiero przy więcej jak 3 szybkie impulsy podawane na moduł …wiec dalej uparcie, ze moduł nie sprawny …w końcu znalazłem właściciela ttr w Toruniu który zgodził się wpiąć mój moduł…puk ttr działa wiec kompletnie zgłupiałem …w miedzy czasie udało mi się dorwać moduł z niemieckiego ebay-a…w końcu czas spróbować odpalić moto, zalałem świeży olej kop ..dziala !! a iskry dalej nie widać...nie chce skłamać ojciec który zajmuje się bardzie różnego rodzaju przekształtnikami w przemyśle, tłumacz rodzaj tego zapłonu i ze może być taka sytuacja, ze iskry nie widać przy tego typie zapłonie gdzie sa to czasy rzędu 100 s i przy pojedynczym imp jest to nie widoczne okiem…na koniec mam już na zapas cały zestaw imp cewki i moduł którego raczej nie zamierzam sprzedać..

 

 

Jeśli u ciebie moduł jest w 100 % padnięty …możesz dac zamiennik kwestia czy ten zamiennik, zmienia kat wraz ze zmiana obrotów itp…możesz tez jak kolego z forum gpa który ma cały zapłon zapożyczony z XT starszych lat …ja miałem szczęście i za 300 zl wyrwałem z niemieckiego ebaja moduł, bo u mnie w bydzi w salonie 2800 zl nowy !!!

 

Wiec jak nie uda się kupić używki, to możesz spróbować z zapłonem z jakiegoś XT, ogólnie silniki SA takie same ttr ma tylko większej średnicy zawory no i właśnie inny układ zapłonowy.

 

XT tez miały rożne, w miedzy czasie zapłony, ale chyba najnowsza wersja XT ma taki sam imp jak w ttr i z takiego modelu można by zapożyczyć moduł. .gpa ma i imp cewki i moduł ze starego XT i śmiga mu to ..

 

xt 600 3tb

http://allegro.pl/item428933348_cewki_impu...xt_600_3tb.html

taki sam imp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kad wiesz ze to procesor ? jest w polsce firma ktora regeneruje moduly i robi to z powodzeniem .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

z kad wiesz ze to procesor ? jest w polsce firma ktora regeneruje moduly i robi to z powodzeniem .

Hej sorry ze dopiero po miesiacu odpisuje. Moduł był wysłany w dwa miejsca w Pl tj Ostrołęka i aktualnie jest robiony zamiennik w firmie Digitech elektronika motocyklowa. Ta druga firma sprawdziła mi rozebrany moduł i doszli ze to procesor jest spalony i pozostaje tylko zamienik...na który czekam od lipca do października i jeszcze nie mam info bo co 2 tyg mowia mi ze jeszcze dwa tygodnie...szlak może trafić. Cała instalacja i reszta w moto jest sprawdzona i wszystko jest ok.Pozostało mi czekać na ten pier...moduł a sezon przez niego Z głowy bo od marca stoje a modułów brak...macie jeszcze jakies pomysły albo ewentualnie firmy które zajmują się robieniem zamienników do TTR600?mój mail to [email protected] tel. 607 887 997 ;)hehe proszę o każdą radę i dzieki za podpowiedzi.Pozdrawiam

 

 

Nitomen podaj mi prosze namiary na ta firme co robi moduły/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Orientujecie się może czy stator od modelu TTR-E będzie dobrym zamiennikiem w TTR. Z tego co zdążyłem ustalić różnią się ozn. TTR-TLMZ89 14V-13A na 5000obr. ,a TTR-E-TLMZ48 14V 13.5A na 5000obr. producent ten sam, więc różnica tkwi w szczegółach. Będzie użyteczny w TTRce czy nie za bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Orientujecie się może czy stator od modelu TTR-E będzie dobrym zamiennikiem w TTR. Z tego co zdążyłem ustalić różnią się ozn. TTR-TLMZ89 14V-13A na 5000obr. ,a TTR-E-TLMZ48 14V 13.5A na 5000obr. producent ten sam, więc różnica tkwi w szczegółach. Będzie użyteczny w TTRce czy nie za bardzo?

 

w 100% Ci nie powiem ale te modele sa robine tak by wiekszoc czesci z ttr ttr e tts nie pasowaly do siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...