pikus91 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Yoyo wiesz ze 2t nie powinno sie hamowac silnikiem? czemu? jesli masz pojecie o tym to tu napiszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) Tak w ogólę....Chłopcy radarowcy.......założyciel tematu nie powiedział ani słowem czy to 2T czy 4T i cholera wie o co biega..potem pikus wyskoczył zmieszanką 1:35 (ok może być) ale nie wiadomo co to za maszyna w ogóle jest ;/ tzn wiemy ze YZ250....ale czy starszy 2T czy nowy 4T już ani słowa...;/ Edytowane 14 Września 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) Yoyo wiesz ze 2t nie powinno sie hamowac silnikiem? czemu? jesli masz pojecie o tym to tu napiszesz. szczerze to przyznam ci sie ze nie wiem, a raczej domyslam sie co masz na mysli... tylko mi nie mow ze jak sie hamuje silnikiem to ci sie obroty zwiekszaja bo pomysle ze tam gdzie wpisales wiek: 17 to niechcacy ci sie 1 wcisnela... no powiedz mi co w tym zlego ze jak jade 50km/h na 3 i puszcze gaz i bede zwalnial az zalozmy do 10km/h wtedy wcisne sprzeglo zredukuje i dalej rusze....jak podasz mi inny racionalny powod - ZWRACAM HONOR Tak w ogólę....Chłopcy radarowcy.......założyciel tematu nie powiedział ani słowem czy to 2T czy 4T i cholera wie o co biega..potem pikus wyskoczył zmieszanką 1:35 (ok może być) ale nie wiadomo co to za maszyna w ogóle jest ;/ tzn wiemy ze YZ250....ale czy starszy 2T czy nowy 4T już ani słowa...;/ model YZ jest tylko w 2T, Edytowane 14 Września 2008 przez yoyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 szczerze to przyznam ci sie ze nie wiem, a raczej domyslam sie co masz na mysli... tylko mi nie mow ze jak sie hamuje silnikiem to ci sie obroty zwiekszaja bo pomysle ze tam gdzie wpisales wiek: 17 to niechcacy ci sie 1 wcisnela... no powiedz mi co w tym zlego ze jak jade 50km/h na 3 i puszcze gaz i bede zwalnial az zalozmy do 10km/h wtedy wcisne sprzeglo zredukuje i dalej rusze....jak podasz mi inny racionalny powod - ZWRACAM HONORmodel YZ jest tylko w 2T,To zlego ze po prostu nie ma sensu tego robic wiem ze czasami sie nad tym nie panuej i sie robi to odruchowo. Wtedy silnik dostaje taka porcje paliwa jak na biegu jalowym a obroty sa przeciez duzo wieksze. Co za tym idzie latwo zatrzec silnik. Co do YZ to mogl zgubic literke F. Ale zakladamy ze to 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) nie wiem dlaczego tu jeszcze nie wparował moderator, temat wałkowany tysiące razy, a tu jeszcze radyCytatMieszanka 1:35 to za mało. Chociaz 1:25Boże kochany...... Mozesz rozwinac swoja wypowiedz? Moze ty coś dodać od siebie? Człowieku zastanów sie nad tym co piszesz bo widzę,że dla Ciebie 1:50 to chyba swietosc obowiazujaca wszedzie. Czytałes co zaleca Yamaha do serii 2t yz 250 ? Widocznie nie czytałeś skoro piszesz takie głupoty! Przeczytaj wycinek z serwisowki do YZ 250 zarówno do modelu 1999 jak i 2004 to moze troche zrozumiesz zanim zaczniesz wciskac ludziom uslyszane wiadomosci : Mixing Ratio - 30:1Break-in procedures mixing ratio - 15:1 Być może jesteś jednak mądrzejszy. W każdym razie by rozwiać wątpliwości jak dotrzeć sprzęt na dobrych częsciach to zamieszczam wycinek: BREAK-IN PROCEDURES1. Before starting the engine, fill the fuel tankwith a break-in oil-fuel mixture as follows. Break-in procedures mixing ratio - 15:1 2. Perform the pre-operation checks on themachine. 3. Start and warm up the engine. Check theidle speed, and check the operation of thecontrols and the “ENGINE STOP” button. 4. Operate the machine in the lower gears atmoderate throttle openings for five to eightminutes. Stop and check the spark plugcondition; it will show a rich condition duringbreak-in. 5. Allow the engine to cool. Restart the engineand operate the machine as in the stepabove for five minutes. Then, very brieflyshift to the higher gears and check full-throttleresponse. Stop and check the sparkplug. 6. After again allowing the engine to cool,restart and run the machine for five moreminutes. Full throttle and the higher gearsmay be used, but sustained full-throttleoperation should be avoided. Check thespark plug condition. 7. Allow the engine to cool, remove the topend, and inspect the piston and cylinder.Remove any high spots on the piston with#600 grit wet sandpaper. Clean all componentsand carefully reassemble the top end. 8. Drain the break-in oil-fuel mixture from thefuel tank and refill with the specified mix. 9. Restart the engine and check the operationof the machine throughout its entire operatingrange. Stop and check the spark plugcondition. Restart the machine and operateit for about 10 to 15 more minutes. Themachine will now be ready to race. Edytowane 14 Września 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 michal_dh, nie do konca sie zgodze ze jak motor dostaje mniej mieszanki paliwo-powietrze to wtedy moze sie zatrzec, nie do konca to wyjasniles i sprecyzowales... adoado0 masz tą serwisówke na kompie ? jak tak to czy moglbys mi podeslac ja na mejla ? [email protected] z góry wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 michal_dh, nie do konca sie zgodze ze jak motor dostaje mniej mieszanki paliwo-powietrze to wtedy moze sie zatrzec, nie do konca to wyjasniles i sprecyzowales...adoado0 masz tą serwisówke na kompie ? jak tak to czy moglbys mi podeslac ja na mejla ? [email protected] z góry wielkie dziekiAle uparty :( No to juz Ci mowie. Rozmawiamy o motocyklu 2t. Gdzie olej ktory jest niezbedny do smarowania tloka znajduje sie w mieszance. KIedy puszczasz mu manete na biegu i hamujesz silnikiem ilos mieszanki jest powiedzmy 10% z maksmymanej ilosci. i te 10% nie mzoe wystarczyc na dluzsza mete aby nasmarowac obroty na poziomie 50% prosta sprawa. Itedy wystepuje zdecydowanie wieksze tarcie pierscienie-tuleja/nicasil i wystepuje mozliwosc zatarcia przez to zwiekszone tarcie. W 4t olej jest non stop ktory smaruje tlok wiec mozesz hamowac dowoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 ok, zwracam honor ale i tak hamowanie na dystansie 20 metrow nic nie zmieni ;] dobra mniejsza z tym, ja ponawiam pytanie o ta serwisowke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 dojechanie na biegu tych 200m na zamkniętej przepustnicy nie uszkodzi motocykla, gorzej jakby ktoś chciałz górki zjeżdżać to wtedy radze co chwile przegazować albo na wyłączonym zapłonie jakby miał się silnik zacierać po czymś takim to nie produkowali 2t Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 przy hamowaniu silnikiem w 2t jeśli masz np. długi zjazd wciskasz co kilka sekund sprzęgło i lekką przygazówkę walisz w ostateczności to jedyna metoda. Oczywiście nie da się jechać i w ogóle nie hamować silnikiem ale w 2t raczej unika się tego zjawiska na dłuższą metę. Wiadomo że jak wytracimy trochę prędkości to nic się nie stanie ale na pewno nie robi się tego tak jak w 4t. Metodą którą opisałem dociera się nie tylko ścigacze (pegaso to nie ścigacz), może fakt że w crossie inaczej się przyspiesza ale w okresie docierania i tak trzeba unikać gwałtownych przyspieszeń. Gwałtownych mam tu na myśli naprawdę gwałtowne wiadomo że nikt nie będzie crossem spokojnie jak komarkiem przyspieszał ale dla twojej wiadomości pierścienie muszą się odpowiednio ukształtować - przy przeciążaniu silnika gwałtownymi przyspieszeniami mogą robić się przedmuchy co nie jest pożądanym zjawiskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Dobra mzoe ja tez przesadzilem tylko ogolnei mowie ze hamowanie silnikiem jest po prostu neizdrowe dla 2t i tyle. Koneic tematu bo spam wyszedl :) Edytowane 15 Września 2008 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.