Tor Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) Witam wszystkich,to mój pierwszy post. czytałem ten temat o rozładowującym się aku. kilka tematów nizej,ale u mnie chyba trochę inaczej,ale do sedna. kupiłem suzuki gs500e rok 92generalnie stan super,ale ,właśnie zawsze jest jakieś ale po kilku przejażdżkach padł akumulator co sprawdzałem:klemy dokręconewoda w aku. jestpo naładowaniu i 72h aku. pokazuje 13,5Vpo odpaleniu moto 13,5vprzegazówka 14,5vwłączam światła spada do 12,5 i cały czas leci w dół czytałem o sprawdzaniu napięcia na alternatorze,ale przyznam się ,że w samochodzie sobie jakoś radzę ,a tu niewiem gdzie sie on znajduje :D możecie mnie nakierować? czytałem ,że przypadłość tego modelu to regulator napięcia,czy to mogą być objawy właśnie padniętego regulatora??? jak tak ,to też moje pytanie gdzie się on znajduje??? Marcin Edytowane 12 Września 2008 przez Tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Jak dla mnie to 99% to zaczyna Ci padać regulator napięcia. Znajduje się on po prawej stronie motocykla na wysokości prawego podnóżka pasażera pod plastikiem... Tu masz linka do aukcji: http://moto.allegro.pl/item432498687_regul...i_gs_500_e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tor Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Jak dla mnie to 99% to zaczyna Ci padać regulator napięcia. Znajduje się on po prawej stronie motocykla na wysokości prawego podnóżka pasażera pod plastikiem... Tu masz linka do aukcji: http://moto.allegro.pl/item432498687_regul...i_gs_500_e.html Dzięki,mam nadzieję że to regulator,bo inaczej 120zł w błoto hahaha,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) Nic innego nie mogło się rozkraczyć. Regler to sławna część w GS500. W mojej GS na kurierce padł mi 2 razy w ciągu 80 tys. km. Jak masz trochę gotówki to kup nowy aku co by nie męczyć nowego reglera. One są wrażliwe na stan baterii i połączeń el. więc złap szpray do elektryki i przeczyść wszystkie możliwe połączenia w instalacji. Sprawdź przy okazji połączenia masy, będziesz miał spokój na przyszłość. :icon_eek: Edytowane 14 Września 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tor Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Tak zrobię,dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.