dante_x Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Witam. Ostatnio wymieniałem linkę do sprzęgła w kawasaki ltd 450. Pod klamką sprzęgła jest pewien mechanizm z małym, plastykowym bolczykiem na sprężynce. Gdy sprzęgło nie jest wciśnięte to bolczyk jest schowany, gdy się je naciśnie to bolczyk się wysuwa. Zakładając klamkę niefortunnie złamałem ten bolczyk. Do czego służy ten mechanizm i czy jest on niezbędny? Da się go jakoś naprawć czy należy kupić nowy?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 A podpiete do tego sa kable ? jak tak to gdzie ida ? Najprawdopodobniej to czujnik stopki bocznej , mozna bez tego jezdzic, tylko bardzo mozliwe ze teraz musisz lekko go przerobic bo iskry mozesz nie miec jak wlaczyc ktorykolwiek bieg. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 nie będziesz musiał wciskać klamki sprzęgła przy rozruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 nie będziesz musiał wciskać klamki sprzęgła przy rozruchutylko bedzie musial wciskac tam jakis drut tudziez inny ajzol. bardzo komfotowa sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 na logikę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1212 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Najprawdopodobniej jest to włącznik, który zwiera/rozwiera obwód w momencie wciśniecia sprzęgła. Służy to temu, aby nie dało sie uruchomic silnika rozrusznikiem bez wciśnięcia sprzęgła (takie zabezpieczenie dla idiotów). Teraz żeby to ominąć, musisz zewrzeć (lub rozewrzeć) przewody doprowadzone do tego włącznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Tak jak napisał kolega wyżej, trzeba teraz po prostu uważać na rozrusznik przy włączonym zapłonie, bo nawet na biegu może zakręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante_x Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Od tego mechanizmu, z kostki, odchodzi 3 kabelki, ale dokąd prowadzą to nie wiem. Trop urwał mi się pod bakiem. Jeździłem już motorkiem i chyba nie ma żadnej różnicy. Wcześniej nie musiałem mieć włączonego sprzęgła do odpalenia i teraz jest tak samo. Czy rozrusznik przekręci na biegu- nie wiem, nie sprawdzałem. Zobaczę, może uda mi się to jakoś podkleić, jeżeli nie to chyba to zakupię. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.