kamilp7 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam Chce zablokowac mojego rieju do 50 km/t. Ma on silnik minarelli am6. Teraz jedzie 60km/t Mam blokade na wydechu. Taka tulejke. Ale co zrobic zeby jechal wolniej? Przelozenia mam 10x52. Aha i mi nie pali. Kiedys palil mi na kopa. teraz jak joz zapali to wchodzi na wielkie obroty... i po przejechaniu 100m joz sie uspokaja. Tak jak by musial paliwa zassac. Wczesniej nie mialem tego problemu. I jeszcze jedno. Cos mi zgrzyta w silniku Jak wcisne sprzeglo to przestaje. A i jak jade np 40 km/t i wrzycam jedynke bo dojezdzam np do ronda to mi cos zgrzyta. Moze to przez to ze za doze obroty na skrzynie wchodza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 nic dziwnego jesli w 50ccm z 40km wrzucisz na 1... to nie zgrzytanie tylko praca silnika bez gazu czyli hamujesz silnikiem, akurat na 1 bym nie wrzucal... a jak wchodzi na obroty to moze zobacz ustawienia gaznika czy srubka nie jest za bardzo wkrecona od paliwa wogole sproboj z gaznikiem sie pobawic i zajrzyj od czasu do czasu na filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Tylko ze ja wrzucam to jak mam go na sprzegle :wink:. ale dzis go zablokowalem bardziej ta tuleja w wdechu i idzie mi max 55 na rostej. Ale pod gurki to porazka jest. No i czy inne zablokowane tez jada pod gurki od 30- do 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a czemu chcesz go blokowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Bo mi za szybko jedzie. A ty w norwegi placi sie 5000 kr kary! To jakies 2200zł. Oni tu maja takie bierznie przenosne i sprawdzaja. I na szkoly najezdzaja. Ostatnio najechali i 6 goscie dostalo 5000 kr kary i tablicce im zabrali. To wole jezdzic 50 km/t niz wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Zmien przelozenia, najprosciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mniejsza zembatka na przód i po kłopocie , albo wieksza na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) czytaliscie co napisalem wczesniej? Mam teraz 10x50. Na przod mniejszej nie dostane. A na tyl wiekrzej tez nie. Moge dostac 53-54 ale bedzie klopot z tym tu w norwegi. Zebatki i lancuch zmienialem jakies 300 km temu ;p Edytowane 12 Września 2008 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 To postaraj sie o tą 53 na tył .. Mysle ze to był by najprostszy sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Tylko ze ja jest bardzo ciezko dostac! I to nie jest do rieju rr tylko spike chyba. Moze opona zmienie na zwykla a nie kostkowa to bedzie lepiej jechal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 to bedzie lepiej jechal?To ty w koncu chcesz zeby on lepiej jechał czy wolniej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 zaloz jakas mala tulejke pod przepustnice w gazniku. dzieki temu moto nie wykreci pelnych obrotow. to najprostsza z mozliwych blokad i zawsze skuteczna. dziala tak, jakbys po prostu dal mniej gazu. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 (edytowane) I jeszcze jedno. Cos mi zgrzyta w silniku Jak wcisne sprzeglo to przestaje. A i jak jade np 40 km/t i wrzycam jedynke bo dojezdzam np do ronda to mi cos zgrzyta. Moze to przez to ze za doze obroty na skrzynie wchodza?zgrzyta ci pewnie w skrzyni biegów, skoro wrzucasz 1szy bieg przy 40km/h ..... sposób z przepustnicą podany powyzej bdb - ja ewentualnie bym spróbował poluzować linkę gazu jeśli chodzi o zmianę opony - np. zauż tylną o niższym profilu (przy tej samej jej szerokości), a bedzie jeździł troszke wolniej. PS. te "rolki" tylko mierzą prędkośc koła, czy również stawiają jemu opór (w przybliżeniu taki jaki stawia powietrze przy danych prędkościach) ?? Edytowane 13 Września 2008 przez zazzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M?ODY91 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zmien przelozenia, najprosciej. Jak nie dostaniesz już zębatek na inne przełożenie to moim zdaniem blokada markowego sprzętu w warunkach ,,Garażowych'' to kopanie dołków po samym sobą....jak chcesz zablokować to jedź na serwis rjeju i sądzę ze tam ci albo to zrobią (fachowo) za odpowiednia oplata lub przynajmniej nakierują na odpowiednia drogę podczas własnoręcznego blokowania...z tego co napisałeś co się dzieje z motocyklem to jak dla mnie:-obroty- coś nie tak z gaźnikiem ja bym się udał do serwisu bo wątpię abyś go sam wyregulował-zgrzytanie podczas redukcji-to chyba tez wina obrotów, zresztą poczytaj na forum o redukcji biegów:pA jeżeli żadna z moich propozycji nie przyniesie rezultatu to po prostu kontroluj prędkość podczas jazdy i miśki nie będą miały powodu do kontroli motocykla na hamowni.Pozdrawiam :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 A czy najprosciej nie jest zrobic ograniczany rolgaz?Mala dziurka i wkrecac taka srubke aby nie mozna bylo zbyt mocno otworzyc. Troche pokombinujesz,dasz wygodna srubke i mozesz przy nich przykrócić nawet gaz a poza nimi mozesz sobie latac pelna predkoscia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.