tmek Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Tylko przez złącze diagnostyczne. Jak w czasie jazdy nie zapala Ci się żadna kontrolka, to jest ok :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 nie badź taki pewien to skurwesyństwo jest hydrauliczno-mechaniczno-elektroniczne. Druga sprawa to czy zacisk pływa bez oporów po prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 no zaciski były ostatnio robione przy wymiane klocków, tez myslalem ze to wina stojącego zacisku a jednak sprawa wygląda dalej tak samo. :( Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Sprawdź czy jadąc bez świateł jest podobnie. Może jest niski prąd ładowania na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Tak, najlepiej dać w serwisie na komputer i przez złącze testowe przeskanować system. W moim przypadku skończyło się na wymianie czujnika w kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.