Pum4 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) Witam. Kupiłem ostatnio cylek 70ccm i jak się okazało korbowód ma luzy na boki :/ Szło by objechać troche na tym wale czy nie bardzo? Jeśli nie to poczekam i kupie nowy korbowód :) Jaki rozmiar dyszy pod cylek 70ccm? I ile mam docierać nowy cylek 500-600 km starczy? I w jaki sposob jeździć? Powoli i nie wkręcać go na wysokie obroty? Pozdrawiam Edytowane 9 Września 2008 przez Pum4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jeżeli korbowód ma luz na boki ale nie ma go góra dół to jest ok, korba może się lekko wahać w lewo prawo ale nie ma prawa ruszyć się choćby i minimalnie w górę i w dół. Co do docierania, to co to za cylek jest? Aluminiowy czy żeliwny? Na nicasilu czy jakimś innym dziwnym stopie? od tego zależy ile będziesz go docierał. Poza tym gdzieś w instrukcji do cylka powinno być napisane jak i ile go docierać, przy czym metod docierania jest co najmniej kilka..poszukaj o tym sam... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Rozmiar dyszy to z 80..co do docierania to http://www.motor-tech.katowice.pl/ TECHNIKA->DOCIERANIEa tak w skrócie: rozgrzac silnik przed jazdą,jezdzic zmieniając obroty silnika i nie przegrac silnika no i ustawic wbogatsza mieszanke paliwo-powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Rozmiar dyszy to z 80..co do docierania to http://www.motor-tech.katowice.pl/ TECHNIKA->DOCIERANIEa tak w skrócie: rozgrzac silnik przed jazdą,jezdzic zmieniając obroty silnika i nie przegrac silnika no i ustawic wbogatsza mieszanke paliwo-powietrze.nsr 50 ma dysze 85... co do docierania to pilnuj aby silnik nie złapał za wysokiej temperatury i pamietaj zeby pozniej juz od czasu do czasu przegonic go na wyzszysch obrotach oczywiscie przez chwile.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Dysza ze 100. A najlepiej zadzwon do mielocha i sie u nich dowiedz co polecaja do twojego cylindra jaka dysze itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 tez mysle ze około 100 to bedzie dobry wybor chyba ze masz sportowy wydech lub filtr powietrza wtedy moze dac około 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) Dzięki za informacje ;) Cylinder to Metrakit Hand Made 70cc czyli dysze 100? A jęsli chodzi o sprawdzanie luzów na wale to mam zobaczyc na magnecie czy sie nie rusza? Bo z tego co pamiętam to lekko drgnął gdy go docisłem do góry. Pozdrawiam :buttrock: PS. jeśli chodzi o dysze to tą? http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...4111e3eb48dc870 Edytowane 9 Września 2008 przez Pum4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) najlepiej to jesli masz mozliwosc kup sobie 2-3 dysze np 90-100-110. albo 85-95-105 i wtedy napewno cos dobierzesz, co do wału to NIE wskazane jest aby mial luzy na lozyskach góra-dół tak jak i korba Edytowane 9 Września 2008 przez jasiek09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ale jak to mam sprawdzić bo na magnecie lekkie luzy ma, ale naprawde malutkie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 nie powinien mieć ani trochę ruchu....generalnie lepiej bedzie jak wymienisz łożyska .... pewnie że mozesz tez zaryzykować i pojeździć ale jest duża szansa ze sie w niedługim czasie rozlecą. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) A czy dał bym rade sam wymienić łożyska? Słyszałem że należy wywarzyć jakoś wał itp... Jeśli chodzi o korbe to nie wydaje mi się żeby miała jakieś luzy tylko przy magnecie chyba lozyska są do wymiany. Edytowane 9 Września 2008 przez Pum4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Oddaj to lepiej komuś kto sie zna ... bo wywalisz 1000zł w silnik i jeszcze nie bedzie jechać albo sie rozwali po 10km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 No dobrze ,ale jak się pytałem to powiedzieli mi że mam też korbowód wymienic bo się rusza na boki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 kto Ci tak powiedział ;] dotykał tego korbowodu? Coś chyba Ci kit wciskają...(albo nie mówisz całej prawdy :biggrin:) łożyska się wymienia same bez problemu ale silniczek musisz rozpołowić, sciagasz łożyska z wału lub wydłubujesz z karterów, wsadzasz nowe, składasz i jazda...jak sie nie boisz i masz trochę smykałki mechanicznej to sam to zrobisz i wydasz na to z 50zł :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) Heh dzięki za odpowiedź :wink: Smykałke mechaniczną to ja mam (Bynajmniej tak mi się wydaje) 3 lata temu sam poznałem tajniki działania silnika spalinowego i go rozebralem ;P Więc teraz chyba też nie będzie źle ;). Znalazłem takie oto łożyska do derb http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?p...d27770f9d00d1fi. Są strasznie dla mnie drogie czy nie dało by się dobrać innych łożysk? Mam u siebie 3 sklepy z łożyskami może tam spróbować? Pozdro PS. Dzięki Jackuzy jak i innym forumowiczą za odpowiedź ;) Poprostu teraz to aż mi się uśmiech na twarzy pojawił. Myślałem że będę liczył się z koztem 300-400zł za nowy wał :wink: Jeszcze raz dzięki! Dziś po szkole biore się za roskręcanie :wink: Cylinder już zdjełem. Pozdrawiam! Edytowane 10 Września 2008 przez Pum4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.