kewin0530 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (edytowane) Mam problem z aprilia rs 50 niechce krecic powyzwj 6 tys obrotow i pali kiedy mu sie chce niewiem co moze byc silnik po kapitalnym remoncie (wymieniony tlok i cylinder) za odpowiedzi z gory dzieki :biggrin: Edytowane 9 Września 2008 przez kewin0530 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Mam problem z aprilia rs 50 niechce krecic powyzwj 6 tys obrotow i pali kiedy mu sie chce niewiem co moze byc silnik po kapitalnym remoncie (wymieniony tlok i cylinder) za odpowiedzi z gory dzieki :bigrazz:ale co przy tych 6 robi dusi się, przerywa, jest wiele powodów takiego stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kewin0530 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 ale co przy tych 6 robi dusi się, przerywa, jest wiele powodów takiego stanu[/quo robi tak jak by byla blokada dochodzi do 6 tys obrotow i nieidzie dalej ale przejechalem na niej ponad 1tys km. zanim sie popsula i jechala do 12 tys obrotow i to sie stalo naraz i zaczol sie grzac w ciagu 2 minut zagrzewa sie do max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 wyglada na to ze zle dotarles sprzeta.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 albo złe dotarcie i jest zatarty albo zobacz czy ci nie ubywa płynu w chłodnicy, jak ubywa to wymien uszczelke pod głowicą i daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kewin0530 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 albo złe dotarcie i jest zatarty albo zobacz czy ci nie ubywa płynu w chłodnicy, jak ubywa to wymien uszczelke pod głowicą i daj znac zle nemoze byc dotarty poniewaz nieprzejechalem nim ani jednego km. a z chlodnicy ubywa troche wody ale uszczelki wszystkie sa nowe i sie zastanawiam czy to niesa czasem simmeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 jak ubywa troche wody to moim zdaniem silnik na wodzie nie bedzie jezdzil... posprawdzaj dokladnie wszystkie polaczenia chlodnic i wezyki jak nie to na 100% ta uszczelka moze ktos zle dokrecil, gdzies sie zagiela... a jakby byly simmeringi to by kompresji nie mial, mozesz sprawdzic urzadzeniem do mierzenia jaka ma kompresje i czy motor mocno kopci ? oczywiscie na rozgrzanym bo na zimnym to kazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kewin0530 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 motor mocno kopci ? oczywiscie na rozgrzanym bo na zimnym to kazdy wlasnnie niekopci tylko mnie zastanwia ze niekiedy odpala a niekiedy nie le jak juz odpali to kreci njwiecej do 6 tys obrotow :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 a wez wymien swiece bo ja w swojej yz nie moglem jej odpalic a jak odpalila to chodzila i gasla wina swiecy byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Po pierwsze naucz sie ortografi. Po drugie sprawdz gaznik, filtr powietrza, swiece. Takie podstawy jak je wyeliminujesz bedziemy myslec dalej. PS. Nie dawaj jej w dupe, jest na dotarciu musisz ja dobrze dotrzec a nie od razu krecic do czerwonego pola !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 zle nemoze byc dotarty poniewaz nieprzejechalem nim ani jednego km. a z chlodnicy ubywa troche wody ale uszczelki wszystkie sa nowe i sie zastanawiam czy to niesa czasem simmeringino to powodzenia w docieraniu,, nie przejechales ani jednego kilometra i zabierasz sie od razu za sprawdzanie na ile sie wkreci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.