Skocz do zawartości

Rozkladam rece z silnikiem-mam dosc


superbike
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:( w sumie jeszcze jedno pytanie? - zapalam moto , wbijam bieg i klapa- jade ale nie szybciej niz biegam- no chyba ze manetka na full , sprzeglo do polowy to wtedy jest kopyto- NIE REAGUJE NATYCHMIAST .- Rozpytalem na polskiej jezdzie posiadaczy TUAREG-ow czy maja tak samo i czy w ich silnikach jest membrana?- dostalem info ze nie maja membran (tylko gaznik , krociec i tyle) nawet kolega ktory ma aprilie af1-europe z tym samym silnikiem jej nie ma.-Wiec czemu ja mam?- moze to membrana powoduje tak zla prace silnika?-i dawny wlasciciel to cos wsadzil? - jak nie uporam sie z tym silnikiem tne rame i wstawiam 4T 125ccm bo juz nie moge poprostu dac sobie z tym rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mozna wsadzić membranę tam gdzi enie ma na nią miejsca....poza tym nieco dziwne silnik 2T nowoczesnej konstrukcji a bez membrany?? dziwactwo moim zdaniem...jak nie jestes pewny wyciągnij ją i spróbuj odpalić .... będziesz wiedział wiecej na pewno...

 

w książce od Dt jak jeszce ja miałem była serwisowa wartość domknięcia membran i było to max 0.8mm luzu między podstawą a listkiem w stanie spoczynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_eek: w sumie jeszcze jedno pytanie? - zapalam moto , wbijam bieg i klapa- jade ale nie szybciej niz biegam- no chyba ze manetka na full , sprzeglo do polowy to wtedy jest kopyto- NIE REAGUJE NATYCHMIAST .- Rozpytalem na polskiej jezdzie posiadaczy TUAREG-ow czy maja tak samo i czy w ich silnikach jest membrana?- dostalem info ze nie maja membran (tylko gaznik , krociec i tyle) nawet kolega ktory ma aprilie af1-europe z tym samym silnikiem jej nie ma.-Wiec czemu ja mam?- moze to membrana powoduje tak zla prace silnika?-i dawny wlasciciel to cos wsadzil? - jak nie uporam sie z tym silnikiem tne rame i wstawiam 4T 125ccm bo juz nie moge poprostu dac sobie z tym rady.

mialem to samo w mojej sendzie, zobacz czy na ssaniu jakos ruszy troszke lepiej, jesli tak to wina pływaka w gazniku

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIECIE CO?- wydaje mi sie i moze nie mam racji ale przed oddaniem zestawu (tlok ,cylinder) do f-y Motor-Tech pamietam iz posiadalem stary tlok bez okien w plaszczu tloka.- Odebralem z tuleja juz nabita i tlokiem wertex od DT 80 ktory ma juz dwa okna w plaszczu od strony gaznika.- Kiedys zanim to padlo jakos inaczej moja Aprilia sie zachowywala--- teraz same problemy. - No a dwa moja membrana ma wstawke na wejsciu ktora zakrywa 50% wejscia- moze to przez nia silnik jest taki do kitu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIECIE CO?- wydaje mi sie i moze nie mam racji ale przed oddaniem zestawu (tlok ,cylinder) do f-y Motor-Tech pamietam iz posiadalem stary tlok bez okien w plaszczu tloka.- Odebralem z tuleja juz nabita i tlokiem wertex od DT 80 ktory ma juz dwa okna w plaszczu od strony gaznika.- Kiedys zanim to padlo jakos inaczej moja Aprilia sie zachowywala--- teraz same problemy. - No a dwa moja membrana ma wstawke na wejsciu ktora zakrywa 50% wejscia- moze to przez nia silnik jest taki do kitu?

I co z tym tłokiem. Porównałeś z jakimś oryginałem? Czy była inna przyczyna kłopotów z moto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...