MichalG Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Witam Was serdecznie, mam zapytanie dotyczące gaźnika w TS 350 . Kupiłem takową Jawę z malutkim przebiegiem 8tys kilosów tylko ale do setna ...właściciel poprzedni przed sprzedażą wyciągnął i wyczyścił gaźnik składając go powrotem nie założył powrotem osłony do filtra powietrza , zrobiłem jakieś 300metrów na niej w tym stanie i po chwili zaczęło ją dławić a z gaźnika poleciała benzyna co się dzieje to objaw nie założonego filtra czy jak? i jeszcze takie pytanie dotyczące urządzenia przypiętego po lewej stronie na filtrze powietrza taka biała kostka z podłączoną linką idącą w stronę hamulca od czego to jest jeśli można? Biegną od tego czegoś kabelki :icon_mrgreen: dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Kabelki to od swiatla stopu a benzyna cieknie z powodu nie domykajacego sie zaworka w gazniku lub zatastaniu dyszpozdro =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Russian Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Osłona filtra powietrza tak czy owak nic nie zmienia po ściągnięcu, z tym że motor troche głośniej chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalG Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Kurcze chłopaki no nadal się problem utrzymuje , już nie mam pomysłów na to. Możę jest jakiś malutki szczególik który może powodować takie wyciekanie paliwa po stronie filtra powietrza ? a może źle był założony w którą stronę powinien być założony prawidłowo pstryczek rozruchu w gaźniku od strony kraniku paliwa czy wręcz przeciwnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Rozruch (ssanie) w tę stronę co kranik paliwa. Wyczyśc dokładnie zaworek paliwa w gaźniku. Kiedyś miałem mały syf w baku i co pewien czas nie domykał się zaworek przez co paliwo płynęło. a wylatuje tylko przez filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Najparwdopodobniej plywak sie topi (dziura), albo zaworek iglicowy juz nie domyka sie szczelnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 .... zaworek iglicowy juz nie domyka sie szczelnie. ......lub jest uszkodzony (amortyzatorek), i trzeba wymienić na nowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 NIe słuchaj ich! :) To jest to że nie masz osłony jak też nie miałem i strzelał paliwem itd. zwalniał chodzi o to ze silnik dostaje za dużo powietrza i pluje paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.