Skocz do zawartości

MichalG

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MichalG

  • Urodziny 09/17/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa TS 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13981597
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Oświęcim

Osiągnięcia MichalG

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Już piszę o co mi chodzi. Na górze w pierwszym swoim poście wkleiłem linka do zdjęcia z przeróbkami. W obecnej chwili uchwyt jest jak oryginalnie widać, moja koncepcja przewiduje obcięcie tego uchwytu w miejscach zaznaczonych kreskami czerwonymi , wspawam od spodu tej krawędzi te same obcięte blachy i amorki zmienią tylko kąt nachylenia względem siedzonka.
  2. Nic nie mówię ale ten tecrol.bielsko nie działa jak trzeba chyba że coś działali tam ?
  3. ta myślałem już o tym ale problem z tym że fundusze są ograniczone a z drugiej strony brak w okolicy takiego miejsca gdzie by można kupić coś takiego co by pasowało trza by było jeździć z wahaczem.. przemyślałem trochę sprawę i nie będę go obcinał, zmienię położenie tylnego amortyzatora bardzie do przodu może się uda to zmieścić Przewiduje obcięcie przegrody między akumulatorem a instalacją co da większą powierzchnię boki dorobię z żywicy oczywiście grubej warstwy :)
  4. noo pewnie ze tak na 1 motorze śmigałem w średniej szkole na MZ ETZ u kolegi trzymałem bryczkę żęby rodziciele nie widzieli hehe Co do manetki tak gaz na lewą stronę przy czym rol gaz kieruje automatycznie do przodu a nie w dół co jest normalnym odruchem w standardowym wydaniu :icon_mrgreen:. Druga maszyn jaką miałem u siebie była CBR 929 170 kucyków po jakimś czasie kolega mi ją rozdziewiczył i poszła na szrot. Tak że widzicie sami chcieć oznacza móc :crossy:.
  5. Spaw będzie mi wykonywać firma zajmująca się instalacjami z nierdzewki. Znam b.dobrze właściciela więc mogę śmiało powierzyć im wykonanie tej przeróbki :lapad:. Sam aż cierpnę ale jestem dobrej myśli , zresztą kto nie ryzykuje ten się nie przekona :flesje:. Jedno Wam powiem dla chcącego nic trudnego jeżdżę na motorze z jedną ręką i jest git więc ...
  6. Czym zawiniła pytacie? hmm Widzisz jest pewna kwestia w niczym mianowicie. Ts jest wspaniałym materiałem do tego typu obróbek przynajmniej ja tak sądzę - nie wiem czy się ze mną zgadzacie czy nie ?:icon_razz: Niewiele zmian, niewielkim kosztem można to i owo. Jak zrobię ją to na pewno pozostawię do oceny :smile:
  7. Przepraszam tak to jest jak się zaczyna hehe ;) szacunek dla kolegów . Już się przykładam i jak sugerujecie więcej samodzielności;).
  8. Szanowni Koledzy zwracam się do was z zapytaniem oraz opinię na temat przedłużenia wahacza w ramie z Jawy TS 350. Na załączonym rysunku przedstawiam za pomocą linii czerwonych miejsca ciecia dotychczasowej ramy. Nowy styl "na twardo" bo bez amorków chcę z uwagi na obniżenie przedłużyć o 15 cm tzn wahacz oraz miejsce na instalację oraz schowek na akumulator. Po takim skróceniu i obniżeniu siedzenia automatycznie zmniejsza się powierzchnia na najważniejszą rzecz podzespołów bez której ani rusz. Sposób połączenia jest prosty jak drut przynajmniej tak myślę to zrobić : po cięciu w widocznych miejscach wciśnięty i dospawany będzie kawałek 15 cm tej samej średnicy rury a następnie dospawany do pozostałości oczywiście po uprzednim zaznaczeniu punktów symetrii. :icon_razz: Moje pytanie do WAS Czy przedstawiona przeróbka nie spowoduje jakichkolwiek problemów związanych z zakupem nowego łańcucha , lub ewentualnie jeśli nie jak obliczać nowy łańcuch pod tak przedłużony wahacz? Co do stabilności myślę nie będzie problemów mam zamiar użyć TIGA oraz po wstępnym spawaniu elektrod do napawania. Zielony prostokąt to nowe miejsce na siedzenie wiadomo że nie będzie proste jak decha lecz tylko mało znacząca kwestia ;). Proszę o wszelakie informacje w tym temacie , bardzo z góry dziękuje. A w między czasie przygotowuje części do galwanizacji :bigrazz:przeróbka schemat
  9. Kurcze chłopaki no nadal się problem utrzymuje , już nie mam pomysłów na to. Możę jest jakiś malutki szczególik który może powodować takie wyciekanie paliwa po stronie filtra powietrza ? a może źle był założony w którą stronę powinien być założony prawidłowo pstryczek rozruchu w gaźniku od strony kraniku paliwa czy wręcz przeciwnie?
  10. tak fajnie wszystko było by oki gdyby nie fakt, że siedzenia tam ani widu ani słychu hehe , widzę że forum się rozkręca dopiero bo podpowiedzi żadnych sugestii szkoda wielka...
  11. nie mogę drodzy koledzy znaleźć informacji jaki fotel najlepiej pasował by mi do mojej Jawki TS 350. myślałem o małych przeróbkach tj właśnie zmiana siedziska kierownicy lakier itp itd błotniki to nie problem zresztą bo maluje aerografem ale część mechaniczna jest dla mnie w fazie wstępnej i chciałbym coś więcej niż instrukcja opisowa "Motocykl Jawa " wiedzieć :icon_mrgreen: Proszę Was o jakieś wskazówki jakie wymairy brać pod uwagę może jak się wzorować na kim co i jak dziękuje z góry :crossy:
  12. Witam Was serdecznie, mam zapytanie dotyczące gaźnika w TS 350 . Kupiłem takową Jawę z malutkim przebiegiem 8tys kilosów tylko ale do setna ...właściciel poprzedni przed sprzedażą wyciągnął i wyczyścił gaźnik składając go powrotem nie założył powrotem osłony do filtra powietrza , zrobiłem jakieś 300metrów na niej w tym stanie i po chwili zaczęło ją dławić a z gaźnika poleciała benzyna co się dzieje to objaw nie założonego filtra czy jak? i jeszcze takie pytanie dotyczące urządzenia przypiętego po lewej stronie na filtrze powietrza taka biała kostka z podłączoną linką idącą w stronę hamulca od czego to jest jeśli można? Biegną od tego czegoś kabelki :icon_mrgreen: dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...