KamiloV90 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Witam xDcześć dalsza problemów z moim gaźnikiem aa konkretnie mam problemy z wyregulowaniem mojej kawiki klr 250 niskie obroty albo gasnie ja deko podkrece srobke to znow są w granicy 2000 rpm wiec albo wyje na wysokich albo gasnie, nie wiem tez z jakiego powodu jak postoi dłuzej zalewa sie i sa problemy z odpaleniem. moze ktos ma jakies pomysły jak to rozwiązac .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Pływak w gazniku jest dobrze ustawiony? zaworek dobrze trzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 raczej trzyma bo gdy dmuchałem to szczelnie zamykał i puszczał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Przeczyść dobrze i starannie gaźnik. Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza i zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 powietrze odrzucam bo starannie sprawdziłem, a co do zaworów do czy ich rozregulowanie mogło by wywoływac takie objawy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 tak ponieważ mieszanka podczas pracy silnika ucieka pomiędzy zaworami, a gniazdem i nie ma dobrej kompresji aby utrzymać wolne obroty. Jeśli zdecydował byś się na zdjęcie głowicy to sprawdź szczelność zaworów naftą i proponuje przeszlifować zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 ojj ale to juz bedzie poważniejsza naprawa... wiec zrobie to jako ostatecznosc a puki co stawiał bym jeszcze na gaznik zdejmowanie głowicy to bedzie ostateczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 tak ponieważ mieszanka podczas pracy silnika ucieka pomiędzy zaworami, a gniazdem i nie ma dobrej kompresji aby utrzymać wolne obroty. Jeśli zdecydował byś się na zdjęcie głowicy to sprawdź szczelność zaworów naftą i proponuje przeszlifować zawory. Alexrafi, to nie Junak tylko Kawa. O wiele wieksze prawdopodobienstwo, ze uklad wolnych obrotow jest przytkany osadami z paliwa i trzeba po prostu porzadnie oczyscic gaznik ( myjka chemiczna lub ultradzwiekowa ), po czym ustawic go. Same podkrecanie obrotow nic tutaj nie da.W celu sprawdzenia stanu zaworow robimy pomiar cisnienia sprezania z powtorzeniem, dolewajac za drugim razem lyzke oleju przez otwor swiecy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 z powtorzeniem, dolewajac za drugim razem lyzke oleju przez otwor swiecy. tak zwana próba olejowa dla sprawdzenia czy ciśnienie nie ucieka pomiędzy pierścieniami :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Koniec moich problemów xD moze komus sie przyda te informacja zawory ssące były rozregulowane przez co gubił obroty (gaznik podciśnieniowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.