Skocz do zawartości

Harley - Porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

To nie komputer do grupy VW :icon_mrgreen: Pozostaje tylko serwis. Jak wytrzymasz chwilę (z miesiąc) to się odezwij do mnie na PW może coś poradzę.

 

RIVEN -> pewnie trzeba dopompować lub upuścić powietrza ;)

tak tylko gdzie ten zawór? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko gdzie ten zawór? :biggrin:

 

 

No gdzieś musi być. :biggrin: Podejrzewam że gdzieś z boku motocykla pod seksowną nakrętką. Ja mam tak w Electrze z `88 roku. W lewej, bocznej pokrywie przy siedzeniu jest sexy nakrętka z logo HD. Kiedyś z ciekawości ją odkręciłem (myślałem że tylko trzyma pokrywę) a pod nią ujrzałem normalny wentyl jak w kole. :biggrin:

 

W necie znalazłem tylko rysunek tylnych amorków z przewodami dla 2002 rocznika RK CVO czyli limitowanego modelu SE.

http://www.bikebandit.com/assets/schematic...n/HD1029075.gif

 

 

Tylko nie przeginaj z ciśnieniem w zawieszeniu. Nie wiem ile ma być w RK `05 ale dla mojej FLH to jest 5psi max bodajże. A te 5psi to trudno nawet wpompować kompresorem na bardzo niskim ciśnieniu, tak mała ilość powietrza to jest. Jedno ultraszybkie "syyk" z kompresora daje ok.15-20psi a to może wysadzić uszczelniacze w amorkach i kilka tyś PLN pójdzie się je**ć. :biggrin:

 

A najlepsze jest przednie zawieszenie u mnie. Powietrze pompuję w....kierownicę. :biggrin: Serio. Też mam sexy nakrętkę w lewej końcówce kierownicy a pod nią wentyl. Ale tam do 20psi chyba mogę dac to już łatwiej. Służy to do antynurka a kierownica jest tylko zbiornikiem wyrównawczym ciśnienia. Przy dotknięciu hamulca elektrozawór odcina przepływ i przód wtedy nie nurkuje. Oczywiście nie mam tam żadnego ciśnienia aktualnie bo jakoś dziwnie z antynurkiem się jeździ. Przy hamowaniu na nierównej drodze lub w łuku przód jest sztywny i ostro trzepie. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gdzieś musi być. :biggrin: Podejrzewam że gdzieś z boku motocykla pod seksowną nakrętką. Ja mam tak w Electrze z `88 roku. W lewej, bocznej pokrywie przy siedzeniu jest sexy nakrętka z logo HD. Kiedyś z ciekawości ją odkręciłem (myślałem że tylko trzyma pokrywę) a pod nią ujrzałem normalny wentyl jak w kole. :biggrin:

 

W necie znalazłem tylko rysunek tylnych amorków z przewodami dla 2002 rocznika RK CVO czyli limitowanego modelu SE.

http://www.bikebandit.com/assets/schematic...n/HD1029075.gif

Tylko nie przeginaj z ciśnieniem w zawieszeniu. Nie wiem ile ma być w RK `05 ale dla mojej FLH to jest 5psi max bodajże. A te 5psi to trudno nawet wpompować kompresorem na bardzo niskim ciśnieniu, tak mała ilość powietrza to jest. Jedno ultraszybkie "syyk" z kompresora daje ok.15-20psi a to może wysadzić uszczelniacze w amorkach i kilka tyś PLN pójdzie się je**ć. :biggrin:

 

A najlepsze jest przednie zawieszenie u mnie. Powietrze pompuję w....kierownicę. :biggrin: Serio. Też mam sexy nakrętkę w lewej końcówce kierownicy a pod nią wentyl. Ale tam do 20psi chyba mogę dac to już łatwiej. Służy to do antynurka a kierownica jest tylko zbiornikiem wyrównawczym ciśnienia. Przy dotknięciu hamulca elektrozawór odcina przepływ i przód wtedy nie nurkuje. Oczywiście nie mam tam żadnego ciśnienia aktualnie bo jakoś dziwnie z antynurkiem się jeździ. Przy hamowaniu na nierównej drodze lub w łuku przód jest sztywny i ostro trzepie. :banghead:

dzięki qurim, muszę więc oblukać tajemnicze nakrętki, schemat się przyda, a tak swoją drogą chciałem wyregulować bo plecaczek kręci nosem że tyłek jej trzepie po nierównościach :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki qurim, muszę więc oblukać tajemnicze nakrętki, schemat się przyda, a tak swoją drogą chciałem wyregulować bo plecaczek kręci nosem że tyłek jej trzepie po nierównościach :-)

>sprawdz pod siedzeniem jeszcze :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rivenn

Ja mam RK CVO z 2008 r. U mnie zaworek do pompowania i upuszczania powietrza jest za lewym tylnym amortyzatorem (dostęp po zdjęciu lewego tylnego kufra). Dopompować można normalną pompką do kół, jak wcześniej napisano lepiej nie używać kompresora. Wg instrukcji ciśnienie w amortyzatorach powinno wynosić:

- kierowca do 73 kg - 0-35 kPa

- kierowca 73-91 kg - 0-69 kPa

- kierowca pow. 91 kg - 35-69 kPa

- kierowca + pasażer do 68 kg - 138-207 kPa

- kierowca + pasażer pow. 68 kg - 172-241 kPa

- maximum GVWR (co by to nie znaczyło) - 276-345 kPa

 

Znając tempo wprowadzania zmian w HD dane te powinny się odnosić również do twojej maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy, znalazłem z prawej strony pod boczną pokrywą, aby się do niego dostać wystarczy ściągnąć prawą sakwę i wspomnianą pokrywę. Dzięki wizbek za dane techniczne, które się teraz przydadzą, aby dopasować ciśnienie w amorach. Dzięki panowie i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim RK zawór jest za lewym tylnym amorkiem. Do dopompowania nie trzeba było zdejmować kufra, ale robił to mechanik w ASO przy pomocy pompki ręcznej na elastycznym wężyku. Można sobie taką kupić za trochę ponad 300PLN w serwisie. Zapewne znajdzie się taniej w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...