RIVENN Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 To nie komputer do grupy VW :icon_mrgreen: Pozostaje tylko serwis. Jak wytrzymasz chwilę (z miesiąc) to się odezwij do mnie na PW może coś poradzę. RIVEN -> pewnie trzeba dopompować lub upuścić powietrza ;) tak tylko gdzie ten zawór? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 (edytowane) tak tylko gdzie ten zawór? :biggrin: No gdzieś musi być. :biggrin: Podejrzewam że gdzieś z boku motocykla pod seksowną nakrętką. Ja mam tak w Electrze z `88 roku. W lewej, bocznej pokrywie przy siedzeniu jest sexy nakrętka z logo HD. Kiedyś z ciekawości ją odkręciłem (myślałem że tylko trzyma pokrywę) a pod nią ujrzałem normalny wentyl jak w kole. :biggrin: W necie znalazłem tylko rysunek tylnych amorków z przewodami dla 2002 rocznika RK CVO czyli limitowanego modelu SE. http://www.bikebandit.com/assets/schematic...n/HD1029075.gif Tylko nie przeginaj z ciśnieniem w zawieszeniu. Nie wiem ile ma być w RK `05 ale dla mojej FLH to jest 5psi max bodajże. A te 5psi to trudno nawet wpompować kompresorem na bardzo niskim ciśnieniu, tak mała ilość powietrza to jest. Jedno ultraszybkie "syyk" z kompresora daje ok.15-20psi a to może wysadzić uszczelniacze w amorkach i kilka tyś PLN pójdzie się je**ć. :biggrin: A najlepsze jest przednie zawieszenie u mnie. Powietrze pompuję w....kierownicę. :biggrin: Serio. Też mam sexy nakrętkę w lewej końcówce kierownicy a pod nią wentyl. Ale tam do 20psi chyba mogę dac to już łatwiej. Służy to do antynurka a kierownica jest tylko zbiornikiem wyrównawczym ciśnienia. Przy dotknięciu hamulca elektrozawór odcina przepływ i przód wtedy nie nurkuje. Oczywiście nie mam tam żadnego ciśnienia aktualnie bo jakoś dziwnie z antynurkiem się jeździ. Przy hamowaniu na nierównej drodze lub w łuku przód jest sztywny i ostro trzepie. :banghead: Edytowane 15 Lipca 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No gdzieś musi być. :biggrin: Podejrzewam że gdzieś z boku motocykla pod seksowną nakrętką. Ja mam tak w Electrze z `88 roku. W lewej, bocznej pokrywie przy siedzeniu jest sexy nakrętka z logo HD. Kiedyś z ciekawości ją odkręciłem (myślałem że tylko trzyma pokrywę) a pod nią ujrzałem normalny wentyl jak w kole. :biggrin: W necie znalazłem tylko rysunek tylnych amorków z przewodami dla 2002 rocznika RK CVO czyli limitowanego modelu SE. http://www.bikebandit.com/assets/schematic...n/HD1029075.gif Tylko nie przeginaj z ciśnieniem w zawieszeniu. Nie wiem ile ma być w RK `05 ale dla mojej FLH to jest 5psi max bodajże. A te 5psi to trudno nawet wpompować kompresorem na bardzo niskim ciśnieniu, tak mała ilość powietrza to jest. Jedno ultraszybkie "syyk" z kompresora daje ok.15-20psi a to może wysadzić uszczelniacze w amorkach i kilka tyś PLN pójdzie się je**ć. :biggrin: A najlepsze jest przednie zawieszenie u mnie. Powietrze pompuję w....kierownicę. :biggrin: Serio. Też mam sexy nakrętkę w lewej końcówce kierownicy a pod nią wentyl. Ale tam do 20psi chyba mogę dac to już łatwiej. Służy to do antynurka a kierownica jest tylko zbiornikiem wyrównawczym ciśnienia. Przy dotknięciu hamulca elektrozawór odcina przepływ i przód wtedy nie nurkuje. Oczywiście nie mam tam żadnego ciśnienia aktualnie bo jakoś dziwnie z antynurkiem się jeździ. Przy hamowaniu na nierównej drodze lub w łuku przód jest sztywny i ostro trzepie. :banghead: dzięki qurim, muszę więc oblukać tajemnicze nakrętki, schemat się przyda, a tak swoją drogą chciałem wyregulować bo plecaczek kręci nosem że tyłek jej trzepie po nierównościach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking93 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 dzięki qurim, muszę więc oblukać tajemnicze nakrętki, schemat się przyda, a tak swoją drogą chciałem wyregulować bo plecaczek kręci nosem że tyłek jej trzepie po nierównościach :-) >sprawdz pod siedzeniem jeszcze :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizbek Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Rivenn Ja mam RK CVO z 2008 r. U mnie zaworek do pompowania i upuszczania powietrza jest za lewym tylnym amortyzatorem (dostęp po zdjęciu lewego tylnego kufra). Dopompować można normalną pompką do kół, jak wcześniej napisano lepiej nie używać kompresora. Wg instrukcji ciśnienie w amortyzatorach powinno wynosić: - kierowca do 73 kg - 0-35 kPa - kierowca 73-91 kg - 0-69 kPa - kierowca pow. 91 kg - 35-69 kPa - kierowca + pasażer do 68 kg - 138-207 kPa - kierowca + pasażer pow. 68 kg - 172-241 kPa - maximum GVWR (co by to nie znaczyło) - 276-345 kPa Znając tempo wprowadzania zmian w HD dane te powinny się odnosić również do twojej maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Dzięki koledzy, znalazłem z prawej strony pod boczną pokrywą, aby się do niego dostać wystarczy ściągnąć prawą sakwę i wspomnianą pokrywę. Dzięki wizbek za dane techniczne, które się teraz przydadzą, aby dopasować ciśnienie w amorach. Dzięki panowie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 W moim RK zawór jest za lewym tylnym amorkiem. Do dopompowania nie trzeba było zdejmować kufra, ale robił to mechanik w ASO przy pomocy pompki ręcznej na elastycznym wężyku. Można sobie taką kupić za trochę ponad 300PLN w serwisie. Zapewne znajdzie się taniej w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek electra Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Poszukuję instrukcji obsługi do radia z electry ultra 2003. Może ktos coś takiego posiada ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking93 Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 hey moze na webchapterze zapytaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek electra Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 hey moze na webchapterze zapytaj? Witam Szukałem w wielu miejscach i ciężka sprawa Dzięki spróbuję Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roadking93 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 powodzenia w takim razie jak na wbchapterze ci nie pomoga to pisz jeszcze do chlopakow tu: http://www.orzelbialy.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.