Slawekgo Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 o lagach nie wiemŚwiece kup ngk br9ecs (nie irydową)oryginalna zębatka z tyłu prawdopodobnie jest 38 zębów i vmax wynosi 140km/h, tak więc chyba nie opłaca się zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzet Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 dzieki za podpowiedz , bede szukał ile oleju sie miesci , mysle ze kolo 400 ml podobnie jak w honda cr . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam, dzisiaj podczas jazdy urwała mi się linka od gazu (CRM 125), w internecie ciężko znaleźć nową, albo ja kiepsko szukam, na allegro jest tylko jedna sztuka jednak mam obawy zużycia sprzedawanej linki. Naprawa:1. Czy jest jakiś zamiennik linki gazu (np od NSR 125), a jeśli chodzi o nowe to ktoś zna jakiś sklep gdzie są te linki dostępne ? Konserwacja:2. Motor mam blisko 2 lata, zrobiłem nim około 2 tys km przy czym większość po lasach, drogach polnych itd więc średnio się to na kilometry liczy, stąd moje pytanie czy powinienem coś sprawdzić, wymienić "zapobiegawczo" ? Parę tygodni przed zakupem wymieniony był tłok na nowy Wossnera.Do tej pory wymieniłem1. Olej w lagach2. Cały napęd3. Czyściłem dwa razy gaźnik i filtr powietrzaPoza tym tankowałem, tankowałem i tankowałem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzet Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 co do konserwacji to tak , za malo czysciłeś filtr powietrza tak mi sie wydaje bo jak jezdzisz po lasach polnych drogach tego syfu troche jest , zobacz łozyska w kołach czy nie szumią , czy wahacz nie ma luzów a tak to wydaje mi sie ze wiekszosc sprawdzasz , A co do linki gazu jak nie ma nowej w necie , znajdz crm na czesci sprzedawana i kup uzywana , zainpregnuj ja wlej w nia olej poruszaj zeby lekko chodziła nasamruj i powinno byc ok . ja osobiscie potrzebuje tylniego błotnika do tablicy bo sie złamał a bede ja sprzedawal w orginale :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawekgo Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 @mf24 Może najlepszym rozwiązaniem będzie zaniesienie linki do sklepu i dopasowanie, może się zdarzyć ze od mz bedzie podobna. Możesz wymienić świece raz na sezon i powinno być dobrze. Jak nie wiesz ile ma olej w silniku to wymień, koszt 35zl a powinnien być spokój. Ja olej wymieniam dwa razy w roku. Zobacz sobie łożyska amortyzatora i poza tym to nic więcej nie widzę, w końcu to honda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedzi, przypomnieliście mi, że łożyska w tylnym kole też wymieniłem :) No i klocki przód, tył. Co do linki to dzisiaj jeszcze pojadę do jakichś sklepów spróbować dopasować, a jak nie to znalazłem firmę, która zajmuje się dorabianiem linek, ponieważ wolałbym mieć nową niż używaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzet Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 a jaki proponujesz wlac olej do silnika bo on pracuje razem ze skrzynia bo to dwusow jaki ? jakis motula ? przekladniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Motul transoil expert 2T będzie dobry. Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Velto Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Potrzebuje małej pomocy.. Zalewa mi CRM, 125 wymieniłem membrane, ale to nic nie pomogło. Ogarnąłem też, że ta blaszka na pływaku jest strasznie pogięta. Udało mi się ją zrobić.. Tylko nie wiem dlaczego płyn z chłodnicy wlewa mi się do dyfuzora .Idzie wylać z niego setkę płynu. Przy tym strasznie mocno kopci. ( i chodzi tylko na ssaniu ) Teraz nie wiem co dalej robić więc szukam pomocy. Być może to uszczelka pod głowicą nwm.. Tak więc proszę o pomoc bardziej obeznanych w temacie. Edytowane 6 Marca 2015 przez Velto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Tylko nie wiem dlaczego płyn z chłodnicy wlewa mi się do dyfuzora .Idzie wylać z niego setkę płynu. uszczelka pod głowicą na 99%......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilXR3i Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 WitamNiedawno zakupiłem Hondę CRM 125 R w przyzwoitej cenie i stanie. Powoli ją przywracałem do ideału czyli wymieniłem pierścienie (przy oryginalnym przebiegu 14 000 km), odblokowałem moduł zapłonowy, założyłem przelotową końcówkę i wyczyściłem dyfuzor, odmalowałem ją i jeszcze kilka innych rzeczy zrobiłem. Okazało się też że zawór wydechowy działał na odwrót. Po zamienieniu linek moto dostało potężnego kopa, ale i tak jak by jeszcze chciała a nie mogła. jedyną wadą było to że nie chciała się wkręcać na obroty na jałowym przy odkręceniu manetki do końca ale na pół nawet 3/4 było ok. W czasie jazdy nie odczuwalne to było bo nawet od 2 tys obrotów szła więc olałem sprawę. Wczoraj niespodziewanie stopił mi się tłok od strony wydechu. Czy to może być wina zbyt ubogiej mieszanki paliwo-powietrze, czyli za małych dysz? Pamiętam że główną mam 145. Oczywiste że teraz będę tulejować cylinder, nowy tłok itd ale mam pytanie jakie powinny być dysze do odblokowanej CRM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawekgo Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 A tam od razu wymiana dysz, może porządne czyszczenie i regulacja gaźnika pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilXR3i Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 A tam od razu wymiana dysz, może porządne czyszczenie i regulacja gaźnika pomożeNie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertzet Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Oczywiste że teraz będę tulejować cylinder, nowy tłok itdbedziesz tuleje wstawiał do Hondy crm 125 ? jak dla mnie to bardzo zły pomysł , juz nie bedzie miala takiej mocy jaka ona posiada , bo orginalne cylindry do Crmki sa na nicasilu ktory jest o 100 % lepszy niz zwykła żeliwna tuleja ktora sie szybko grzeje itp , wiem ze tuleja to mnijejszy koszt ale ja bym odłozył troche grosza i wysłał cylka zeby pokryli nowym nicasilem , albo drugi cylinder moze jakis dobry uzywany ? .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilXR3i Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Oczywiste że teraz będę tulejować cylinder, nowy tłok itd bedziesz tuleje wstawiał do Hondy crm 125 ? jak dla mnie to bardzo zły pomysł , juz nie bedzie miala takiej mocy jaka ona posiada , bo orginalne cylindry do Crmki sa na nicasilu ktory jest o 100 % lepszy niz zwykła żeliwna tuleja ktora sie szybko grzeje itp , wiem ze tuleja to mnijejszy koszt ale ja bym odłozył troche grosza i wysłał cylka zeby pokryli nowym nicasilem , albo drugi cylinder moze jakis dobry uzywany ? .. Już kupiłem cylinder po tulejowaniu w dobrej cenie, czekam jeszcze na tłok. W razie coś mam ten zatarty na nicasilu zawsze mogę go naprawić i ponownie zamontować, a wg mnie nie będzie aż takiego spadku mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.