mały 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam!!!! od niedawna stałem się posiadaczem HD XL1200 C Custom Sport, dość świeża maszyna (list.2003)Ogólnie jestem zadowolony, niepokoi mnie jednak, obcieranie szczęk hamulcowych na dodatek w obydwu kołach, jest ono nie duże, ale słyszalne.Jaki może być powód, czy jest to normalne? jak ktoś coś wie to będę wdzięczny, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jakie szczęki ? Jak masz tarcze to są klocki hamulcowe, szczęki są w bębnowych hamulcach. A zresztą klocki zawsze lekko ocierają o tarczę. Jak mocno trą to usmażysz hamulce i lipa będzie. Widzę że z UK jesteś. Harlow w hrabstwie Essex? Jeśli tak to podjedź do mnie, rzucimy okiem co się dzieje. Mieszkam w płn. Londynie z Harlow ok.15 mil i dziecinnie łatwy dojazd z M11 bo mieszkam przy A406. Ave Harley. :( pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jakie szczęki ? Jak masz tarcze to są klocki hamulcowe, szczęki są w bębnowych hamulcach. A zresztą klocki zawsze lekko ocierają o tarczę. Jak mocno trą to usmażysz hamulce i lipa będzie. Widzę że z UK jesteś. Harlow w hrabstwie Essex? Jeśli tak to podjedź do mnie, rzucimy okiem co się dzieje. Mieszkam w płn. Londynie z Harlow ok.15 mil i dziecinnie łatwy dojazd z M11 bo mieszkam przy A406. Ave Harley. ;) pozdro. ok. może zawitam, jedyny mój wolny dzień to niedziela, może w przyszłą ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldman Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 spokojnie, w mojej maszynerii też słychać lekkie przycieranie ,ale ja sprawdziłem na autostradzie czy tarcza się grzeje ,nie grzeje się więc jest OK.Tak to jest ,człowiek żyje 40 lat, łykając pianę speców od marketingu,a potem spada na ziemie wraz z 300 kilogramami żelastwa,które rdza kocha jak ja :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały 1 Opublikowano 2 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 spokojnie, w mojej maszynerii też słychać lekkie przycieranie ,ale ja sprawdziłem na autostradzie czy tarcza się grzeje ,nie grzeje się więc jest OK.Tak to jest ,człowiek żyje 40 lat, łykając pianę speców od marketingu,a potem spada na ziemie wraz z 300 kilogramami żelastwa,które rdza kocha jak ja :biggrin: no może naleśnika bym na nich nie usmażył, ale są dość gorące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldman Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 no może naleśnika bym na nich nie usmażył, ale są dość gorące No to na twoim miejscu, oddał bym to w fachowe dłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 no może naleśnika bym na nich nie usmażył, ale są dość gorące maly 1 spokojnie ,hamulce zawsze sie troche nagrzewaja (czasem nawet bardzo) ,szczegulnie w ruchu miejskim ,gdzie ciagle przyspieszasz i zaraz hamujesz.Jezeli na zimnych i na goracych hamulcach motorek mozesz wziac za rogi i swobodnie przetoczyc ,w przod i w tyl, to wszystko jest ok. :icon_mrgreen: O ile sie nie myle to w twoim sprzeciorze zalecany jest do hamulcow plyn DOT5, syntetyk odporniejszy na wyzsza temperature.Sprawdz co masz zalane i ewentualnie wymien na swierzy.Jezeli jakis JEUOP zalal DOT4 to moze byc niewesolo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały 1 Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 maly 1 spokojnie ,hamulce zawsze sie troche nagrzewaja (czasem nawet bardzo) ,szczegulnie w ruchu miejskim ,gdzie ciagle przyspieszasz i zaraz hamujesz.Jezeli na zimnych i na goracych hamulcach motorek mozesz wziac za rogi i swobodnie przetoczyc ,w przod i w tyl, to wszystko jest ok. :) O ile sie nie myle to w twoim sprzeciorze zalecany jest do hamulcow plyn DOT5, syntetyk odporniejszy na wyzsza temperature.Sprawdz co masz zalane i ewentualnie wymien na swierzy.Jezeli jakis JEUOP zalal DOT4 to moze byc niewesolo :)dzięki za wskazówki, orientujesz się może gdzie mogę dostać instrukcję obsługi po polsku do mojego harnasia? pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Polskie serwisówki raczej nie istnieją... :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) dzięki za wskazówki, orientujesz się może gdzie mogę dostać instrukcję obsługi po polsku do mojego harnasia? pozdrawiam ;) Trza bylo sie uczyc jezykow obcych :buttrock: ,kup sobie "manuala HAYNESS-a" ,znajdziesz na ebay-u.Duzo zdjec wiec czytac wiele nie trzeba ,choc sie przydaje. Edytowane 5 Września 2008 przez mikolajmick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały 1 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Trza bylo sie uczyc jezykow obcych :notworthy: ,kup sobie "manuala HAYNESS-a" ,znajdziesz na ebay-u.Duzo zdjec wiec czytac wiele nie trzeba ,choc sie przydaje. Słuchaj znam ich ze trzy, ale w mojej książce serwisowej żaden z nich nie występuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolajmick Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Maly 1 widze ze przebywasz aktualnie w UK, to angielski chyba w stopniu podstawowym jest ci chyba znany.Jezeli masz z jakims slowem lub wyrazeniem problem to pisz ,chetnie przetlumacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burbur Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 HAYNESS SUCKS brak informacji szczegolowych dla konkretnych modeli (np schematow elektrycznych)jedynie dobrze wydane $70 to service manual made in HD opisuje TWOJ KONKRETNY model a nie ostatnie 20 modeli przez ostatnie 10-20 lat Kolega mial HAYESSa zawsze konczylo sie to tak samo - DZwonil z pytaniami bo w jego tego nie ma ale oczywiscie Twoj wybor- zwroci ci sie po 2 naprawach czegokolwiek. Jak dajesz czadu to hamulce sa gorace od hamowania na wyscigach samochodowych w nocy mozesz zobaczyc ze sa rozgrzane do czerwonosci wiec sie nie stresuj jak hamuja i klocki tra delikatnie o tarcze to wszystko jest OK i SZEROKIEJ DROGI POZDRO Burbur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały 1 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 No Witaj !!! teraz już wiem co i jak z tymi klockami, na przełomie września-października zrobiłem sporą trasę a mianowicie Harlow(UK) do Zamość(PL) ,ciekawe doświadczenie :biggrin: Kiedyś ktoś na forum napisał że Sportster to nie Harley, nie prawda!!! bo maszyna szła bez zarzutu.Było trochę głośno, ale są na to sposoby, na tylne siedzenie pasażera trzeba było przymocować poduszkę bo ponoć d...a strasznie boli. Następny długi wypad w maju, pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 HAYNESS SUCKS brak informacji szczegolowych No tu masz rację. Haynes kiepski trochę jest. Chociaż do japonii się przydał i znalazłem co trzeba, a do Suzuki RF600R to miałem nawet fabryczną książkę. :biggrin: Do Electry mam Clymer`a .....prawie 1000 stron, kilka modeli (FXR, FLH i pochodne) i jest git książka chociaż ciężko znaleźć w niej konkret ze względu na zamieszanie modelami. Kilkadziesiąt stron to same schematy elektryczne. :icon_eek: Jedyne czego w niej nie znalazłem to jak zdemontować stacyjkę starszego typu w FLHTCU. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.