Kil-R Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam, Ja troszeczke z innej beczki ... Zostalem szczesliwym posiadaczem K1200S i poszukuje instrukcji uzytkownika w jez polskim lub angielskim. PRzeszukalem, googlowalem i nie moge nigdzie dopasc a mam tylko niemiecka :( Jest ktos z Was w stanie mnie poratowac ?? Pzdr Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafii Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 W pierwszych modelach uklad hamulcowy ( jedynie w extremalnych warunkach ), skrzynie biegow, maping zaplonu, sama praca silnika. Jak to w choroby dzieciece, male problem wielkie skutki - roznosci. Poprawiona skrzynia biegow, inne ( lepsze ) wybalansowanie motocykla, zmieniony maping zaplonow , rezygnacja z servo w przypadku ukladu hamulcowego. Poprawki w silniku / glowicy. Sprzet chodzi zupelnie inaczej. Mam juz oferte na nowy model jednak nie zdecyduje sie na niego. Po prostu nie widze ani potrzeby ani sensu. Ze wzgledu na przelozenie moto jest zrywniejsze niz kazde jedno w tej klasie. Roznica tych 100 cm mnie osobiscie nie zbawi, moment obrotowy jest wystarczalny w zupelnosci, wiec znowu bez sensu. :crossy: I tu sie zgadzam w 100% z Rafałem. :biggrin: Do czasu kiedy nie miałem ,możliwości przetestowania S-ki osobiście do przełączników podchodziłem bardzo sceptycznie i inni motocykliści pewnie też( przyzwyczajony byłem do do japońskich ) ale juz w kilka minut jadąc BM-ką doceniłem zalety tych przełączników i bardzo szybko się przyzwyczaiłem. A od tego czasu zakochałem się w tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Czemu wcyofali z produkcji K1200R Sport, znaczy się czemu tak szybko :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Czemu wcyofali z produkcji K1200R Sport, znaczy się czemu tak szybko :rolleyes: Bo sprzedawalnosc byla kiepska. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Mnie się tam podoba i po Tygrysie pomyśle o takim :) Bo nie znalazłem,żeby miała jakieś większe wady. Tyle,że odsprzedać może być póżniej ciężko :rolleyes:Ogólnie to myślałem o R,ale na długie trasy R Sport wygląda zdecydowanie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Mnie się tam podoba i po Tygrysie pomyśle o takim :) Bo nie znalazłem,żeby miała jakieś większe wady. Tyle,że odsprzedać może być póżniej ciężko :rolleyes:Ogólnie to myślałem o R,ale na długie trasy R Sport wygląda zdecydowanie lepiej. Kwestia raczej jak dlugo bedziesz zamierzasz nia jezdzc / trzymac. W tych przypadkach krotkie serie BMW nie traca tak na wartosci jak serie o wiekszym nakladzie egzemplarzy, prbem tylko wlasnie kiedy nastapi ten klik w mozgu innych. Mi sie ten model np nie podoba ale tylko i wylacznie ze wzgledu na prak dolnej czesci owiewki, lampa tez mi nie przeszkadza, jestem w stanie ja przetrawic. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 No,a nie ma mozliwości dokupić takiej owiewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) No,a nie ma mozliwości dokupić takiej owiewki? Musialbys dokupic bugspoiler a ten z regoly nie jest tani ( sklada sie z trzech elemantow ) + 2 owiewki boczne, wszystko powinno pasowac os " S - ki ". :crossy: Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 KS...pierwszy rok produkcji K1200S to 2004? Od którego rocznika zrobiono jakieś modyfikacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 KS...pierwszy rok produkcji K1200S to 2004? Od którego rocznika zrobiono jakieś modyfikacje? W 2004 sprzedano tylko kilka sztuk, bo mieli problemy z walkami rozrzadu ( wstrzymana produkcja ). Lifting moodelu w 2007 i od tego roku bym Ci proponowal, nie bedzie problemow. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 I wszystko jasne,dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Po czym poznać ,że K1200S jest po liftingu, bo w Irlandii, jako data produkcji liczy sie date pierwszej rejestracji. Mam do kupienia z niby 07r, ale po czym poznac ,że nie jest to model z wcześniejszych lat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 numer VIN Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) Najlatwiej rozpoznasz po kolorze Poza tym w pierwszej emisji mialy servo do hamulcow po liftingu juz nie. Czyli sprawdzasz nacisk na klamke z wlaczonym silnikiem i na wylaczonym i wiesz z ktorym rocznikiem masz do czynienia. kolory przed liftingiem, zastrzegam sobie bledy, wiesz, starosc nie radosc :icon_mrgreen: .http://www.motorradonline.de/bmw-k-1200-s/4424/modellnews :crossy: Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.