yoyo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam, juz wczesniej zalozylem temat z ta yamaha bo nie chciala palic, problem rozwiazalem, dalem nowy oring w gazniku i świece, świeca nie do konca nowa bo od starego fiata, ale na niej motor pali od kopa tylko jest problem. MOTOR NIE MA MOCY. a mianowicie, jak ruszam wszystko jest ok przyspieszam motor ładnie orze ziemie, ale gdy dochodzi tak do ok 7tys obrotów traci na mocy, tzn ora tak samo jak do 7tys tylko ze powyzej juz nic nie daje jak dam gazu, motor jedzie z taka sama predkoscia i moca, czyli tak jakby mial tylko 7 tys, oczywiscie obroty ladnie podskakuja i wyje jak bestia jak dochodzi do ok 12-13 tys ALE no nie ma tej mocy od 7 tys, nie wiem co moze bycOLEJ ZALAŁEM OD AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW, ale jest żadszy wiec chyba nie powinno nic sie stac, niestety zalałem hipola, no ale zeby chociaz pochodzil dobrze ten 1 dzien a on nie ma tej mocyŚWIECA jak juz mowilem od starego fiataDyfuzor do konca nie wchodzi na silnik, tzn z 1 strony wchodzi a z drugiej troche mniej ale jest krzywy wiec to dlatego, nie ma DUZEJ szparki jest malutenka a pozatym w srodku jest gumka wiec nie powinno byc szparkii GAŹNIK wyregulowalem ladnie chodzi na wolnych 1 ruch manetka i jest juz na wysokich ladnie sie wkreca.PROSZE POMÓŻCIE I JAK MÓWICIE NP. WYMIEŃ TO I TAMTO TO POWIEDZCIE DLACZEGO BO NIE BEDE KUPYWAL NOWYCH CZESCI NIE WIADOMO PO CO. okaze sie ze wymienie 5 czesci to nic nie da, a ktos napisze: "a bo myslalem ze zadziala" wiec bez takich bo ja sie nakosztuje i dalej nie bedzie chodzic, Z GÓRY THX ZA POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To jest cross, czyli silniczek jest bardzo wysilony, kiedy byl wymieniany tlok?Niech sie jescze inni wypowiedza ale mi na to wyglada ze tlok juz nie za hoho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 gdy go kupowalem do sprzedawcy powiedzial mi ze sprowadzil motor i nie wie w jakim stanie jest, potem gdy wymienil uszczelke zobaczyl tlok i mowi ze jest jak nowy, sam zdjalem dyfuzor i tez zobaczylem, ladnie sie blyszczy i zadnych rys nie ma. mysle ze motor jest na dotarciu albo jest dotarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Po pierwsze kup normalny olej do skrzyni... Chcesz wiedziec dlaczego - bo ten jet do krzyn automatycznych jak sama nazwa wskazuje. Motocykl to nie zabawka, ze wkladasz i wlewasz co masz pod reka. I ludzie sie dziwia skad pozniej tyle szrotow na allegro :/Problem jest na 100% ze sprzeglem jesli dobrze zrozumialem posta. Tzn. obroty ida w gore, a motocykl nie przyspiesza. Jesli wymiana oleju nie pomoze, to trzeba bedzie wymienic pewnie tarcze. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ok konkretna odpowiedz, kupie olej i nowa swiece a najlepiej 2 - NGK i ta od fiata na której pali od kopa. a jakbym jezdzil na tych tarczach sprzegłowych to cos by sie stalo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) Ale Tobie sie to sprzeglo slizga? A luz masz na klamce? Tzn czy klamka od sprzegla jest naciagnieta mocno czy ma pewien luz zanim nacisniesz ją? Poza tym to chyba nic dziwnego ze dalej nie ciagnie lepiej skoro max moc ma przy 8000 -8500 rpm.No i moze ta swieca jakos sobie nie radzi przy wiekszym obciazeniu? Ciezko powiedziec. Zauważ,że olej wlales jakis tam do skrzyni,dyfuzor pogiety,swieca nieodpowedinia wiec to razem sie tak zbiera i moze dawac taki efekt koncowy ze moto nie jedzie jak powinno. Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 kalmke regulowalem, to wyglada tak jak przedstawilem i chyba mysle ze to wina oleju albo tarcz bo jak dostaje powyzej 7 tys to tak jakby ktos wcisnal sprzeglo lekko a jak chodzi na luzie i wrzuce bieg zejde z motoru i nie bede trzymal gazu zeby na niskich byl oczywiscie z wcisnietym sprzeglem to sam powoli zaczyna jechac do przodu, a klamka ma troche luzu ale oczywscie nie za duzo, dalem jej jakies 3-5mm, sprzeglo chodzi dobrze i biegi tez wskakuja tylko jak jade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 W takim razie sam sobie odpowiedziales ze pracuje jakby ktos lekko sprzeglo wcisnal. W takim razie caly czas Ci sie ono slizgalo i ciekawie ile z niego zostalo. Byc moze to nie jest wina oleju ( btw kiedys mechanik ktory naprawia crossowki powiedzial mi ze najtaniej jest lac olej do automatycznych skrzyn ) tylko juz zuzytych tarcz sprzeglowych. Mozesz sprobowac wydac pieniadze na odpowiedni olej ale jezeli to tarcze sprzeglowe to bedziesz musial znowu kupic nowy olej przy okazji wymiany. Najrozsadniej jest chyba teraz zdjac tarcze i ocenić ich stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jeśli tłok się błyszczy to już raczej ciekawy nie będzie bo nowe tłoki pokrywane są warstwą grafitu (przynajmniej te lepsze) i jak ona się zupełnie wytrze to tłok stracił trochę swojego wymiaru no i zaczyna robić bałagan w cylindrze. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Nowe tłoki Wiseco błyszczą się jak nie powiem co :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jeśli tłok się błyszczy to już raczej ciekawy nie będzie bo nowe tłoki pokrywane są warstwą grafitu (przynajmniej te lepsze) i jak ona się zupełnie wytrze to tłok stracił trochę swojego wymiaru no i zaczyna robić bałagan w cylindrze. PozdroZ tego co wiem jak sie grafit wytrze to oznacza ze tlok jest juz dotarty nie wiem dalczego ma narobic syfu w cylindrze... Ta powłoka jest po to aby ulatiwac docieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.