Skocz do zawartości

YAMAHA YZ 250


yoyo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, juz wczesniej zalozylem temat z ta yamaha bo nie chciala palic, problem rozwiazalem, dalem nowy oring w gazniku i świece, świeca nie do konca nowa bo od starego fiata, ale na niej motor pali od kopa tylko jest problem. MOTOR NIE MA MOCY. a mianowicie, jak ruszam wszystko jest ok przyspieszam motor ładnie orze ziemie, ale gdy dochodzi tak do ok 7tys obrotów traci na mocy, tzn ora tak samo jak do 7tys tylko ze powyzej juz nic nie daje jak dam gazu, motor jedzie z taka sama predkoscia i moca, czyli tak jakby mial tylko 7 tys, oczywiscie obroty ladnie podskakuja i wyje jak bestia jak dochodzi do ok 12-13 tys ALE no nie ma tej mocy od 7 tys, nie wiem co moze byc

OLEJ ZALAŁEM OD AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW, ale jest żadszy wiec chyba nie powinno nic sie stac, niestety zalałem hipola, no ale zeby chociaz pochodzil dobrze ten 1 dzien a on nie ma tej mocy

ŚWIECA jak juz mowilem od starego fiata

Dyfuzor do konca nie wchodzi na silnik, tzn z 1 strony wchodzi a z drugiej troche mniej ale jest krzywy wiec to dlatego, nie ma DUZEJ szparki jest malutenka a pozatym w srodku jest gumka wiec nie powinno byc szparki

i GAŹNIK wyregulowalem ladnie chodzi na wolnych 1 ruch manetka i jest juz na wysokich ladnie sie wkreca.

PROSZE POMÓŻCIE I JAK MÓWICIE NP. WYMIEŃ TO I TAMTO TO POWIEDZCIE DLACZEGO BO NIE BEDE KUPYWAL NOWYCH CZESCI NIE WIADOMO PO CO. okaze sie ze wymienie 5 czesci to nic nie da, a ktos napisze: "a bo myslalem ze zadziala" wiec bez takich bo ja sie nakosztuje i dalej nie bedzie chodzic,

 

Z GÓRY THX ZA POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy go kupowalem do sprzedawcy powiedzial mi ze sprowadzil motor i nie wie w jakim stanie jest, potem gdy wymienil uszczelke zobaczyl tlok i mowi ze jest jak nowy, sam zdjalem dyfuzor i tez zobaczylem, ladnie sie blyszczy i zadnych rys nie ma. mysle ze motor jest na dotarciu albo jest dotarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze kup normalny olej do skrzyni... Chcesz wiedziec dlaczego - bo ten jet do krzyn automatycznych jak sama nazwa wskazuje. Motocykl to nie zabawka, ze wkladasz i wlewasz co masz pod reka. I ludzie sie dziwia skad pozniej tyle szrotow na allegro :/

Problem jest na 100% ze sprzeglem jesli dobrze zrozumialem posta. Tzn. obroty ida w gore, a motocykl nie przyspiesza. Jesli wymiana oleju nie pomoze, to trzeba bedzie wymienic pewnie tarcze.

Pozdrawiam.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Tobie sie to sprzeglo slizga? A luz masz na klamce? Tzn czy klamka od sprzegla jest naciagnieta mocno czy ma pewien luz zanim nacisniesz ją? Poza tym to chyba nic dziwnego ze dalej nie ciagnie lepiej skoro max moc ma przy 8000 -8500 rpm.

No i moze ta swieca jakos sobie nie radzi przy wiekszym obciazeniu? Ciezko powiedziec. Zauważ,że olej wlales jakis tam do skrzyni,dyfuzor pogiety,swieca nieodpowedinia wiec to razem sie tak zbiera i moze dawac taki efekt koncowy ze moto nie jedzie jak powinno.

Edytowane przez adoado0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalmke regulowalem, to wyglada tak jak przedstawilem i chyba mysle ze to wina oleju albo tarcz bo jak dostaje powyzej 7 tys to tak jakby ktos wcisnal sprzeglo lekko a jak chodzi na luzie i wrzuce bieg zejde z motoru i nie bede trzymal gazu zeby na niskich byl oczywiscie z wcisnietym sprzeglem to sam powoli zaczyna jechac do przodu, a klamka ma troche luzu ale oczywscie nie za duzo, dalem jej jakies 3-5mm, sprzeglo chodzi dobrze i biegi tez wskakuja tylko jak jade...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie sam sobie odpowiedziales ze pracuje jakby ktos lekko sprzeglo wcisnal. W takim razie caly czas Ci sie ono slizgalo i ciekawie ile z niego zostalo. Byc moze to nie jest wina oleju ( btw kiedys mechanik ktory naprawia crossowki powiedzial mi ze najtaniej jest lac olej do automatycznych skrzyn ) tylko juz zuzytych tarcz sprzeglowych. Mozesz sprobowac wydac pieniadze na odpowiedni olej ale jezeli to tarcze sprzeglowe to bedziesz musial znowu kupic nowy olej przy okazji wymiany. Najrozsadniej jest chyba teraz zdjac tarcze i ocenić ich stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tłok się błyszczy to już raczej ciekawy nie będzie bo nowe tłoki pokrywane są warstwą grafitu (przynajmniej te lepsze) i jak ona się zupełnie wytrze to tłok stracił trochę swojego wymiaru no i zaczyna robić bałagan w cylindrze.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tłok się błyszczy to już raczej ciekawy nie będzie bo nowe tłoki pokrywane są warstwą grafitu (przynajmniej te lepsze) i jak ona się zupełnie wytrze to tłok stracił trochę swojego wymiaru no i zaczyna robić bałagan w cylindrze.

 

Pozdro

Z tego co wiem jak sie grafit wytrze to oznacza ze tlok jest juz dotarty nie wiem dalczego ma narobic syfu w cylindrze... Ta powłoka jest po to aby ulatiwac docieranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...