grucha87 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam.Wczoraj nabyłem Yz 450 z 2003r.I w ziązku z tym mam kilka pytań: 1. CO jaki czas zmieniać olej w silniku i jaki lać?2. Czy wymienić płyn w chłodnicy?-podobno jest dynagel3. Co zrobić aby zamontować lampe z przodu-z kąd wziąć prąd?-czy obejdzie się bez nawijania cewki?4. Mam luz w jedym miejscu na tylnim zawieszeniu-chciałbym kupić to łożysko przez neta-jak mam to znaleść-jak dogadać się w np.larsonie o którą część mi chodzi?5. Jak ma być naprężony łańcuch napędowy?Jak go kupiłem to był bardzo naciągnięty,a jak jeszcze siadłem na moto to juz wogule-i bałem się aby nie wyrwało wałka z silnika dlatego go popuściłem tak na oko;]-tzn tak jak zawse toriłem to w poprzednich motorach.6.Co powinienem posprawdzać po zakupieCzekam na wasze rady i z góry dzięki.;] Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 1. Fabryka zaleca co 5mth, najlepiej full syntetyk, ale jak nie wiesz kiedy był robiony remont to lej pólsyntetyk, 10W40 lub 10W50.2. Ważne żebyś miał płyn nie wodę bo zimą Ci narobi bigosu.... mp rozwali cylinder3. To kosztowna inwestycja bez cewki się nie obejdzie, chyba że zrobisz sobie lampę pod akumulator.4. Znajdź np. w serwisówce numer fabryczny tej części i podaj w sklepie.'5. Na końcu prowadnicy mają sie zmieścić dwa palce.6. Wymień olej i wyreguluj zawory.pzodro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 a jak mam zmiękczyć przednie amory? czy to normalne ze te 450ccm z 2003r mają 4 biegi?i bardzo szybką jedynke?Da isę to jakos zmienić-yzn ta jedynke aby była wolniejsza?-zmiana zębatki z przodu na mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a jak mam zmiękczyć przednie amory? czy to normalne ze te 450ccm z 2003r mają 4 biegi?i bardzo szybką jedynke?Da isę to jakos zmienić-yzn ta jedynke aby była wolniejsza?-zmiana zębatki z przodu na mniejszatego nie zmienisz... to jest motocykl do motocrossu i musi mieć długi 1 bieg,kazdy tak ma,chyba by nie było zaciekawie jak byś musiał na prostej startowej wkładać biegi jeden za drugim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a jak mam zmiękczyć przednie amory? czy to normalne ze te 450ccm z 2003r mają 4 biegi?i bardzo szybką jedynke?Da isę to jakos zmienić-yzn ta jedynke aby była wolniejsza?-zmiana zębatki z przodu na mniejsza Dlatego YZ 450f nie jest najlepszym motocyklem do endurowania.... Jeśli chcesz zmiękczyć amorki to wykręć o kilka "klików" śrubkę od regulacji, która znajduje się na końcu lagi, aha i pamiętaj o częstym odpowietrzaniu przedniego zawieszenia :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikmx Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Dlatego YZ 450f nie jest najlepszym motocyklem do endurowania.... Jeśli chcesz zmiękczyć amorki to wykręć o kilka "klików" śrubkę od regulacji, która znajduje się na końcu lagi, aha i pamiętaj o częstym odpowietrzaniu przedniego zawieszenia :buttrock: Łańcuch napiety na strune to żle świadczy o mechaniku :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Łańcuch napiety na strune to żle świadczy o mechaniku :smile:jaki lancuch??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 z ta skrzynia do endurzenia w 4.5 jest rzeczywiscie kicha, jak wrzucisz zebatki na moc to przy 100 bedziesz mial odcine na ostatnim biegu, a jedynka i tak bedzie szybka... no ale cos pomorze :) rozwiązaniem byla by skrzynia do wr, tylko koszty koszty koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.