bar27 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Miałem podobną sytuację przy zmianie płynu w swojej pompie. Po wielu nieudanych kombinacjach okazało się że nie pomogła nawet wymiana tłoczka na nowy. Dopiero niechcący zauważylem że mam zatkany otworek odpowietrzjący bardzo małej średnicy pomiedzy cylindrem pompy, a zbiorniczkiem umieszczonym obok otworka większej średnicy służącego do normalnego poboru płynu ze zbiorniczka. Nie pomogło przedmuchiwanie. Przetkałem go drucikiem wyjętym ze splotu przewodu elektrycznego. Po zalaniu płynem klamka prawie natychmiast po kilku ruchach stawała sie twardsza.Pozdrawiam mam ten sam problem z pompą sprzęgła!!!zobaczę ten otworek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nitomen mialem podobny problem, okazalo sie ze zle zalozylem sprezynke w zacisku, ta po ktorej slizgaja sie klocki Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 nie moze zadna uszczelka wystawac. Albo bedziesz tam mial zabezp typu seger (jak wspomnial Nitomen), albo tloczek jest blokowany mala srubka wkrecona zwykle pomiedzy tymi dwoma gumowymi uszczelkami. Sprawdz czy nie ma tam nic takiego i czy ktos tego nie spatentowal np wkrecajac nieoryginalna, za krotka srube. a nie lepiej kupic jakas uzywke z japonca ? co to za pompa , od czego to ? To włoska pompa GRIMECA, miałem taką samą w Gilerze i taki sam zacisk dwutłoczkowy i motocykl stawał na przednie koło, tutaj hamulec jest strasznie tępy, trudno jest hamować, bęben z tyłu działa o niebo lepiej, zabezpieczania na 100% nie ma, jutro wrzucę zdjęcia, skuter z niemiec, raczej nikt tego nie patentował, jutro wrzucę zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ok hebel dziala , wymiana gumek na tloczkach zacisku pomogla , aczkolwiek za pierwszym pomnpowaniem klama byla mietka , ale wcislem mimo to i odkrecilem odpowietrznik - cosik tryslo , za 2 pompowaniem zalapal prawidlowo za 2 - 3 nacisnieciem klamki , a wiec moje przypuszczenie o lewiznie powietrznej byly sluszne . p.s plyn zalalem od dolu , slusznie okazalo sie ze byl lekko naduszony tloczek regulacja klamy. marcpol olej ta pompe, i szukaj japonskiej uzywki , aby tylko wezyk pasowal , mozliwe ze ta pompa jest nierozbieralna. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nitomen wątpię, że przekonam klienta do zakupu innej pompy, skoro ta "działa". Zresztą to markowa pompa dobrej klasy, układy hamulcowe tej firmy są stosowane w wielu współczesnych skuterach i motorowerach o sportowym zacięciu. Pompa jest rozbieralna, skoro ją rozebrałem :buttrock: Jestem pewny, że w niemczech nikt z nią nie kombinował, być może brakuje jakiegoś elementu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.