jaca350 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam. Posiadam KTMa LC4 600 z '91r. Niedawno go zakupiłem i w sumie niewiele jeździłem-z niewiadomych mi przyczyn stracił iskrę... Po długim kopaniu przy moto doszedłem do wniosku że cewka zapłonowa jest popsuta, moje pytanie to - czy mogę dopasować z czegoś innego tą cewkę?? bo już długo szukam takiej używanej i nic z tego.... a za nową cenią sobie ok 400zł.Jakby ktoś się orientował w tym temacie to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 tez kiedys szukalem cewki do mojego (choc nie była to wina zapłonu ze nie palił) i z tego co sie dowiedziałem to rzekomo pasuje od CZ crossa (ta czerwona ) bo ta czarna jest przeznaczona do 2 taktów ale nie przetestowałem tego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zależy od tego jaki masz zapłon czy mechaniczny czy elektroniczny, dla mechanicznego można założyć np. od poloneza o dużej rezystencji, a z zapłonem elektronicznym można założyć np. od Chińskiego skuterka lub innego motocykla, mają one małą rezystencje nie pamiętam dokładnie chyba ok. 0,3-0,6 oma (jak się mylę proszę o poprawkę) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca350 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 ''Zależy od tego jaki masz zapłon czy mechaniczny czy elektroniczny'' Właśnie cały problem w tym że zapłon jest elektryczny, chociaż wchodzą do niego standardowo tylko 3 kable- czerwony (prądowy), zielony (impulsowy) i czarny (masa), no jest jeszcze jeden ale on jest nie ważny bo jo jest też czerwony i służy tylko do wyłączania motora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 masz moduło-cewkę czy oddzielnie moduł i oddzielnie cewkę WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca350 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 mam moduło-cewkę i niestety to jest ten problem, z aparatu zapłonowego wychodzą 3 kable do tej cewki i jest na nich prąd także to cewka będzie winna (przewód wysokiego napięcia i świeca są ok) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 mam moduło-cewkę i niestety to jest ten problem, z aparatu zapłonowego wychodzą 3 kable do tej cewki i jest na nich prąd także to cewka będzie winna (przewód wysokiego napięcia i świeca są ok)Jaki prąd??Na jednym to chyba powinno być ze 100V - 200V.A na tym sterującym to kilka woltów.Tak przynajmniej mi się wydaje. Jeżeli szukasz czegoś taniego, to możesz sobie zrobić taki modół sam. Był niedawno temat ze schematem. Poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 zdaje sie ze masz zaplon SEM , nie pasowla by cewka od pierwszych 620 ? bo tam tez taka cewka jest Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Ewentualnie można zastąpić moduło-cewką firmy Vape oto link: http://66.102.9.104/translate_c?hl=pl&lang...gFo25Cv6coTap8A Link bez tłumaczenia: http://www.vape.cz/ A mam taki pomysł spróbuj pobudzić tą moduło-cewkę, prostownik i podłączając kable prostownika do impulsatora i do zasilania cewki. Robiłem właśnie tak z tą moduło-cewką Vape z04 ona była 2-biegunowa zapłon pasujący do jawy 350.po odpowiednim podłączeniu do motocykla nie dawała iskry, jak ją pobudziłem zaczęła normalnie pracować. Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez alexrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.