Bubu Goryl Opublikowano 2 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Ten czerwony idzie do aku, i na nim masz takie napiecie jak na akumulatorze. Wiec jak masz 7V to chyba nie odpala ci z rozrusznika ? Na obroty moze sie nie wkrecac bo brakuje mu pradu... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daamian Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 (edytowane) Wypialem go na czas pomiaru zeby srawdzic jakie napiecie daje regulator Czy to normlane ze po wypiecie akumulatora gasnie silnik ? Edytowane 3 Września 2008 przez Daamian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Jak wypiales aku na pracujacym silniku to mogles sobie zalatwic m.in. regler i inne podzespoly :) :) :crossy: Pomiar robisz na akumulatorze na odpalonym silniku z wlaczonymi swiatlami. powinno byc powyzej 13V.Sam akumulator powinien miec napiecie 12-12,5V, jezeli ma mniej to albo jest do wymiany albo do naladowania. Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daamian Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) Na reglerze jest to samo co na aku, wiec albo regler jest zepsuty, albo cewki. Jak i sprawdzic co? Edytowane 5 Września 2008 przez Daamian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.