Skocz do zawartości

CBR900RR Repsol sc33- co to za zawieszenie ??


toper-utl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cbr900rr sc33 '96 repsol.

Od momentu zakupu dziwi mnie kolor lag w moim moto - wiem iz w sc28 przednie zawieszenie było złote , u mnie jest takie jak bóg nakazał w sc33 czyli srebrne - jedynie lagi są złote - i tu moje pytanie - co to za wersja ?? , ewentualnie od czego przeszczep ?? . poprzedni własciciel mówił ze to niby torowe .... ??

Czytałem wiele informacji na ten temat - artykuły , fora itp. jednak nic nie znalazłem. Przeglądałem tez aukcje i w zadnej RR-ce nie zauważyłem takiegi koloru lag.

 

Druga sprawa to błotnik - jest ewidentnie od sc28 - jak dla mnie to plus - ładniej stroi niż sc33 - dziwne tylko bo nie wygląda na lakierowany - o co chodzi ?? według mnie moze być od repsola sc28 - ale nigdy nie spotkałem się z takim malowaniem w tej wersji . a moze jakas wersja przejsciowa z sc28 na 33 ??

 

dodam iż motorek był po małym szlifie na prawą strone co mogło by tłumaczyć zmiany w jego fabrycznym wyglądzie.

 

Pytania troszke na wyrost - motorek lata bez zastrzezen - trzyma sie prosto i bez zadnych nieprzyjemnych akcji składa sie w zakrety, jednak mam mozliwosc zakupu uszczelnien na przód w bardzo dobrej jakosci i dobrej cenie - i zastanawiam sie czy beda one takie same jak w "standardowej" wersji sc33 - kupił bym na zapas - bo są praktycznie za pół darmo.

 

Ponizej link do fotki na której całkiem ładnie to widać.

 

SC33_Repsol

 

z góry dzięki za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienione rury nośne tylko o standardowym wymiarze mogą się charakteryzować większą sztywnością i faktycznie jest to tunerski kit ale uszczelniacze zachowują oryginalne wymiary i te same lecą do sc28 i sc33 o średnicy 45mm także śmiało zamawiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cziken929 - dzieki za szybkie info.

Faktycznie jest ono sztywniejsze , ostatnio latałem troszke na 929 ze standardowym zawieszeniem i znacznie lepiej wybierała nierówności naszych dróg - na poczatku myslalem ze jest to moje subiektywne odczucie po przesiadce na nowszy sprzet - ale twoja odpowiedz potwierdza ten fakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złoty kolor to azotek tytanu dla wzmocnienia powierzchni roboczej i uodpornienia na wszelkie kwarcowe drobiny. Przód w sc 44 i sc 50 ma średnicę 43mm, ale za to sztywniejszą konstrukcję widelca upside down. Jeśli masz moto za sztywne, to wymień olej na 5W lub 2.5W racing np motorex i odpuść tłumienie kompresji, nadgarstki powinny poczuć ulgę. Na koniec popraw tłumienie powrotu (odbicia) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie tak polatam bo szkoda mi czasu na grzebanie - ale tak jak sugerujesz na zime pomysle chyba o wrzuceniu w lage innego oleju.

Tak do 150 km trasy jest ok,, ale pozniej - tym bardziej z kobietą na karku robi sie juz kiepsko - łapa odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...