Skocz do zawartości

Crash pady do Kawasaki ZX-6R 00-01


Gość psikus89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czego się spodziewasz po Crash-padach montowanych na śrubę M6 do owiewki w górnym mocowaniu ramy ? Są bo są , przy przewrotce na postoju lub przy małej prędkości jakos dają radę ale lepiej wywiercić otwory i wkręcić w górne mocowania silnika na śrubach M10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na chłopski rozum - długa śruba o średnicy 6 mm raczej do wytrzymałych należeć nie będzie (pomijam jakieś tam klasy twardości) i przypuszczam, że podczas uderzenia szybko polegnie. A wtedy taki crash pad nic nie da. Jedyne rozsądne rozwiązanie w tym modelu to dziurawienie owiewek i montaż crashy do mocowań silnika. Pozostaje jeszcze tylko problem zbiorniczka wyrównawczego, który trzeba albo gdzieś przełożyć, albo założyć taki, aby nie zasłaniał mocowania silnika (jak to jest fabrycznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...