ural_zgora Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Jak jeszcze sie uczylem to na silnikach gosciu zawsze powtarzal ze w Twin Sparkach mimo iz mamy dwie swiece to nie uda sie wytworzyc dwoch - nazwijmy to - "ognisk" zaplonu gdyz caly proces trwa blyskawicznie - albo zaplon nastapi od jednej swiecy, albo od drugiej. Plusem tego rozwiazania jest mniejsze prawdopodobienstwo gubienia zaplonow. Najwięcej krzyku jest,że akcja serwisowa dotycząca ABS-u, zgłaszać modele o nr vin xxx-xxx, a kurcze nikt mi nie potrafi powiedzieć,czy na dolotach są zawory i jak sterowany jest silnik krokowy w seriach R lub K... w każdym razie 1150 trzeba traktować brutalniej niż 1200. Masz cos wspolnego moze z serwisem BMW ? - o ile mozna spytac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Nie mam nic wspólnego z serwisem BMW poza tym,że czasem zostawiam w nim motocykl za pieniądze. W twin sparku weź jeszcze pod uwagę to,że objętość komory jest duża, a jedna ze świec jest żarowa. Istotne różnice w wersjach są takie: powiększone zawory, większy airbox, wałek wyrównoważający umieszczony wewnątrz wałka rozrządu i zmieniono kanały dolotowe. Oczywiście elektronika również robi swoje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch07 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) 1150 zdaje sie ze od 2003r tez byly dwuswiecowe. Jednak wg opini niektorych w zwiazku z tym zadnych cudow nie doswiadczyli. Bo musieli taki patent wymysleć z powodu ekologi :buttrock: ,te dolne swiece zaczynają działac od 4 tyś obr.Tylko czy 1150 ten patent miały nie wiem,1200 jak najbardziej. Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez duch07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 no to w efekcie, wiemy jakie sa te roznice czy nie wiemy?Moze ktorys zyczliwy BMW rider przy okazji przegladu swojej maszyny zapytalby zyczliwie mimochodem serwisanta czy to mit czy nie?Sam ze smutkiem patrze na ceny w USA i nieodmiennie wychodzi mi ze w cenie, w ktorej tu osiagne kompromis - tam spelnie marzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Halo! Nikt? Nic? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 musial bys trafic na konkretna osobe ktora przez takie cos przechodzila, a z tym moze byc ciezko.Podejrzewam ze nawet jak zadzwonisz do serwisu to tez nic konkretnego nie uslyszysz - no chyba ze trafisz na prawdziwego fanatyka, badz tez serwis ktory zamawial ewentalnie czesci do takiej hamerykanskiej wersji (uzdatniajace dany egzemplarz do mozliwosci rejestracji i poruszania sie w PL). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.