Zuberek Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Witam!! Mam mały problem i Proszę o POMOC!!! Nie dawno zakupiłem okazyjnie Suzuki DR500S poprzedni właściciel mówił mi że miał remont i zostało w nim do ukończenia tylko wałek rozrządu. Jak się okazało po rozebraniu góry popychacze zaworów a mianowicie "listki" które się stykają z wałkiem są przetarte i na zaworach powstały duże luzy, jak sądzę z braku oleju w silniku bo go też było mało jak zabierałem motor. Do DR500 w tej chwili jest mało części do zdobycia i zastanawia mnie czy silnik od DR600 nie zmieścił by się w ramie?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 zapytaj na http://www.suzukidr.pl/forum/index.php tam sa sami deerkowcy , napewno ktos cos bedzie wiedzial. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 zapytaj na http://www.suzukidr.pl/forum/index.php tam sa sami deerkowcy , napewno ktos cos bedzie wiedzial. Dzięki, może tam ktoś będzie wiedział, bo jest pełnia sezonu a motor stygnie w garażu :/ Może da się jeszcze go zreanimować?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8db373...fa9b.html#codeshttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28192e...56bb.html#codeshttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c22b57...d978.html#codeshttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d32ac0...d5c3.html#codeshttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0fcb7...57da.html#codes Listki jak je nazywam są zjeżdżone ale może da się jakoś wyregulować regulacją na popychaczach zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Nie ma chu*a, powinieneś wymienić wałek, dźwigienki i głowicę z pokrywą. PS ten czerwony silikon zawsze mnie rozwala :biggrin: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Na forum DRkowców poradzono mi regeneracje dźwigienek zaworowych. Jutro jadę z wałkiem i dźwigienkami do regeneracji, ciekawe co tam powiedzą. P.S a nie można by jeżeli by podkręcić śruby regulujące luzy na zaworach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 po pierwsze , regeneracja czeasto nie zdaje egazminu , wiec nie zdziw sie jak po 500 km bedzie toi samo , po drugie lozyskowanie w glowicy tez do roboty , musal bys zdjac glowice i razem z walkami i dzwigniami oddac do regeneracji. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Regenerowalem walek i dzwigienki u Swiatka. Po 2tys km zadnych oznak zjechania. Myslalem ze to dlugo nie wytrzyma ale jednak daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Na forum DRkowców poradzono mi regeneracje dźwigienek zaworowych. Jutro jadę z wałkiem i dźwigienkami do regeneracji, ciekawe co tam powiedzą. P.S a nie można by jeżeli by podkręcić śruby regulujące luzy na zaworach??Podcieranie dupy szkłem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 koles po podobnym przebiegu , w DR 350 oddal do ponownej rgeneracjai bo juz zjechalo to co zregenerowali , potem sprzdal moto i kupiec tez dlugo nie pojezdzil bo po 2 miesiacach powtorka z rozrywki , a smarowanie mial ok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki Wszystkim za pomoc i rady ale jednak po przemyśleniach i po dzisiejszym oblataniu większości serwisów i sklepów na mieście stwierdziłem że kupie chyba 2'gi silnik, wstawię i nie będę się męczył z tym rozrządem. Wywalę więcej kasy na te regeneracje niż za sam silnik. Pozdrawiam i życzę miłej jazdy tego lata :D :P Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez Zuberek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Ale nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy kupisz dobry silnik? Nitomen ja akurat nie mam takiego problemu. Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Pewności nigdy nie ma w niczym, nawet jeżeli kupuje się niby pojazd w idealnym stanie ale może mieć jakieś swoje ukryte wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.