koziol93 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Siema! Gdy przed zakupem owej TDR (97r) sprawdzałem kompresje i była bdb(nie pamiętam dokłądnie ile), odpalała zawsze(!) po nocy na dotyk bez ssania, temperatura dochodziła max do połowy, aż do dziś, po nocy musiałem go kręcić z minute i to na ssaniu, po przejechaniu 1km temperatura podeszłą pod czerwone pole, od razu zgasiłem, odczekałem chwilę, odkręciłem korek chłodnicy i wyleciały spaliny ;) dolałem wody, pojechałem dalej, zauważyłem, że z pod motoru wycieka mi woda. :biggrin: .O co chodzi??:evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 masz w chłodnicy plyn czy wode???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol93 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 wode, Rozumiem, ze chesz powiedzieć, zę to nie spaliny tylko parujaca woda??? Na pewno nie:) Ponieważ napewno woda już by się nie zagrzała do wrzątku po przjechaniu 100 metrów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 po 100 m to raczej sie nie zagrzeje ale lepiej było wymienic te wode na plyn w zime ci moze rozsadzic silnik i chłodnice:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack9 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 ja mialem kiedys podobna sytuacje jeszcze w aprilce tez sie grzala ale woda nie ciekla tylko termostat sie rozwalil i ciecz nie miala dobrego obiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol93 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 szkoda mi kasy na płyn...nie stać mnie na 3litry płynu chłodniczego dziennie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiloV90 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 w motorach nie powinno sie jezdzic na wodze lecz tylko i wyłącznie na dobrym płynie ktory jest odporny na wieksze amplitudy temperatu... a co do tego ze stało sie to tak nagle sprawdz termostat a potem konecznie zalej go płynem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 a skąd wycieka ci ta woda?? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Mialem identycznie u siebie, a mialem tez TDR. Winą była krzywa głowica ktora powodowala ze spaliny z komory spalania uciekały do systemu chlodniczego co powodowalo uciekanie wody do zbiorniczka wyrównawczego, ktory znajduje sie obok centralnego amortyzatora. Jeszcze jest opcja ze głowica mogła pęc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Z kąt wycieka woda?? Sprawdź termostat znajduje sie on po prawej stronie moto zaraz obok cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.