Skocz do zawartości

LC4 640 2004r-co o tym mysleć?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...=de&tabNumber=2 Nie jechać sobie po takiego,tyle,że jak bęzie złom?To jestem w plecy 1000 zeta na paliwo....

Nie wiem co w ogóle mysleć,chyba w Polsce się dobrego nie kupi.... (dobry to pojęcie względne)Ten z Niemiec wyjdzie (jak urwie 800 euro) jakieś 15 tyś.A widać ze zmęczony nie jest...Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma do sprzedania LC4 SXC z roku 2003 sprowadzony z niemiec z nowymi oponami do Enduro jeszcze nie zalozonymi, oryginalna torba KTM i takie tam niepamietam ale jak cos to moge podeslac ci fotki i kontakt do niego. Postanowil ze przesiada sie na sporta. Mialem okazje przejechac sie tym koniem i wogole pierwszy raz tego typu motocyklem, swietne wrazenia a na 2 biegu na kolo idzie az milo i to z gazu. Ogolnie kolega wiecej go czysci niz nim jezdzi

 

Tutaj jeden filmik nakrecony telefonem prezentujacy tego KTMa

 

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...=de&tabNumber=2 Nie jechać sobie po takiego,tyle,że jak bęzie złom?To jestem w plecy 1000 zeta na paliwo....

Nie wiem co w ogóle mysleć,chyba w Polsce się dobrego nie kupi.... (dobry to pojęcie względne)Ten z Niemiec wyjdzie (jak urwie 800 euro) jakieś 15 tyś.A widać ze zmęczony nie jest...Macie jakieś pomysły?

Nie porywaj się odrazu na taką wycieczkę, obejżyj kilka "padak" w Polsce, będziesz wiedział na co zwracać uwagę i jak się przewieziesz kilkoma to będziesz wiedział czy aby napewno takiego chcesz. Widziałęm już kilka ogłoszeń typu zamienie LC4 Adventure na BMW F 650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nie porywam się.....z 5 razy muszę jeszcze po kraju pojeżdżić:biggrin:

Chciałbym jeszcze w tym sierpniu posmigać ale złoma nie kupię :biggrin:

 

Panowie ma ktoś jakiś link do strony gdzie jest tabela i moce poszczególnych modeli KTM?Bo różnie wszyscy piszą.Raz ma LC4.... 55,raz 60,raz 50 i tak w koło....Ma ktoś jakąś tabelę?

 

Panowie jeśli wersja zblokowana ma 30 Km to jak LC4 odblokować i jakie są koszty?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli wersja zblokowana ma 30 Km to jak LC4 odblokować i jakie są koszty?!

Z tego co wiem, to blokowane były za pomocą dyszy głównej i dławika (zwężki) pomiędzy gaźnikiem a głowicą.

Dysza jak dysza wiadomo zamiast 155 jest chyba 120 (tych rozmiarów to nie jestem pewien). Dławik widzialem tylko na rysunku i wydaje się że najtańszym sposobem na niego jest powiększenie w nim otoworu do właściwego rozmiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjnie mialy 48 koni i nie daj sobie wmowic ze wiecej !!!! sam szukalem, LC4 640 , ale ze byly same padaczki kupilem XR 600 i nie zaluje ! jest lzejsza od LC4 i zekl bym ze mocniejsza .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś jakiś link do strony gdzie jest tabela i moce poszczególnych modeli KTM?Bo różnie wszyscy piszą.Raz ma LC4.... 55,raz 60,raz 50 i tak w koło....Ma ktoś jakąś tabelę?

Z tego co widziałem to producent podaje moc silnika zależnie od konfiguracji gaźnika (razem z bazowymi ustawieniami) i tak naprzykład:

640 LC4-E i Adventure - dysza główna 142.5 - moc 36kW

640 Duke - dysza główna 145 - moc 40kW

625 SXC - dysza główna 152.5 lub 165 - moc nie podana

625 SC - dysza główna 180 - moc nie podana

620 - dysze od 155 do 195 - moc nie podana

Generalnie widać że po rozmiarze dyszy głównej można rozpoznać w którym przedziale mocowym jest nasz KTM w stosunku do innych. Można się oczywście przyczepić że znacznie to uprościłem bo to różne gaźniki będą, ale zawsze to jakiś punkt odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

625 SXC - dysza główna 152.5 lub 165 - moc nie podanaile- to ile orientacyjnie może mieć koni w przypadku tych dwóćh dysz? Plus minus? :notworthy:

Spotkałem się z danymi, że na Keihinie i głowicy High Flow pod 60 kunia mają (56-58). Większa dysza przychodzi raczej do FCR'a a mniejsza do Mikuniego, ale co do tego to głowy nie dam. Łatwo sprawdzić w serwisówce.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

620 egs a 640 egs waza tyle samo , o tyle ze 640 ma rozrusznik elektryczny. Moc podobna seryjnie 48 koni. Homologacji nie mialy wersje SX

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam wszystkich na forum,jestem tu nowy i w tematach enduro początkujący... jako,ze jestem zainteresowany zakupem KTM lc4 640 chciałem odswierzyć ten temat i prosić Was o opinie i ocene motocykla,ktory obecnie wystawiony jest na allegro,co o nim sądzicie a może nawet ktoś go widział..? :

 

http://moto.allegro.pl/item644795407_ktm_l...lon_polska.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich na forum,jestem tu nowy i w tematach enduro początkujący... jako,ze jestem zainteresowany zakupem KTM lc4 640 chciałem odswierzyć ten temat i prosić Was o opinie i ocene motocykla,ktory obecnie wystawiony jest na allegro,co o nim sądzicie a może nawet ktoś go widział..? :

 

http://moto.allegro.pl/item644795407_ktm_l...lon_polska.html

 

 

Fajny motor. Jedyny problem to waga: na sucho 150 KG. Elementy trialowe będziesz sobie musiał odpuścić ;) Miałem kiedyś LC4, co prawda tylko 400 i w wersji SC (Super Competition), mocno odchudzone, zalany motor ważył około 135 KG, wspominam go bardzo dobrze. Silniki LC4 są nie do zajechania.

Proponowałbym Ci poszukać współczesnego odpowiednika wersji SC czyli (chyba od roku 2001 do 2007) - SXC (nie mylić z full-crossem SX!) - występowały w wersjach 540 SXC i 625 SXC - odchudzone, lżejsze, z głowicą high-flow i gaźnikiem FCR, około 60 koni przy wadze w granicach 130 KG.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...