ELMER1979 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie wiem czy..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...=de&tabNumber=2 Nie jechać sobie po takiego,tyle,że jak bęzie złom?To jestem w plecy 1000 zeta na paliwo....Nie wiem co w ogóle mysleć,chyba w Polsce się dobrego nie kupi.... (dobry to pojęcie względne)Ten z Niemiec wyjdzie (jak urwie 800 euro) jakieś 15 tyś.A widać ze zmęczony nie jest...Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 (edytowane) Znajomy ma do sprzedania LC4 SXC z roku 2003 sprowadzony z niemiec z nowymi oponami do Enduro jeszcze nie zalozonymi, oryginalna torba KTM i takie tam niepamietam ale jak cos to moge podeslac ci fotki i kontakt do niego. Postanowil ze przesiada sie na sporta. Mialem okazje przejechac sie tym koniem i wogole pierwszy raz tego typu motocyklem, swietne wrazenia a na 2 biegu na kolo idzie az milo i to z gazu. Ogolnie kolega wiecej go czysci niz nim jezdzi Tutaj jeden filmik nakrecony telefonem prezentujacy tego KTMa Edytowane 4 Sierpnia 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie wiem czy..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...=de&tabNumber=2 Nie jechać sobie po takiego,tyle,że jak bęzie złom?To jestem w plecy 1000 zeta na paliwo....Nie wiem co w ogóle mysleć,chyba w Polsce się dobrego nie kupi.... (dobry to pojęcie względne)Ten z Niemiec wyjdzie (jak urwie 800 euro) jakieś 15 tyś.A widać ze zmęczony nie jest...Macie jakieś pomysły?Nie porywaj się odrazu na taką wycieczkę, obejżyj kilka "padak" w Polsce, będziesz wiedział na co zwracać uwagę i jak się przewieziesz kilkoma to będziesz wiedział czy aby napewno takiego chcesz. Widziałęm już kilka ogłoszeń typu zamienie LC4 Adventure na BMW F 650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie nie nie porywam się.....z 5 razy muszę jeszcze po kraju pojeżdżić:biggrin:Chciałbym jeszcze w tym sierpniu posmigać ale złoma nie kupię :biggrin: Panowie ma ktoś jakiś link do strony gdzie jest tabela i moce poszczególnych modeli KTM?Bo różnie wszyscy piszą.Raz ma LC4.... 55,raz 60,raz 50 i tak w koło....Ma ktoś jakąś tabelę? Panowie jeśli wersja zblokowana ma 30 Km to jak LC4 odblokować i jakie są koszty?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Panowie jeśli wersja zblokowana ma 30 Km to jak LC4 odblokować i jakie są koszty?!Z tego co wiem, to blokowane były za pomocą dyszy głównej i dławika (zwężki) pomiędzy gaźnikiem a głowicą.Dysza jak dysza wiadomo zamiast 155 jest chyba 120 (tych rozmiarów to nie jestem pewien). Dławik widzialem tylko na rysunku i wydaje się że najtańszym sposobem na niego jest powiększenie w nim otoworu do właściwego rozmiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A ma ktoś jakieś pewne info jak to zrobić?Duzo jest takich w Niemczech lecz są zdławione na 30Km. Kto i za ile by to zrobił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 seryjnie mialy 48 koni i nie daj sobie wmowic ze wiecej !!!! sam szukalem, LC4 640 , ale ze byly same padaczki kupilem XR 600 i nie zaluje ! jest lzejsza od LC4 i zekl bym ze mocniejsza . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Panowie ma ktoś jakiś link do strony gdzie jest tabela i moce poszczególnych modeli KTM?Bo różnie wszyscy piszą.Raz ma LC4.... 55,raz 60,raz 50 i tak w koło....Ma ktoś jakąś tabelę?Z tego co widziałem to producent podaje moc silnika zależnie od konfiguracji gaźnika (razem z bazowymi ustawieniami) i tak naprzykład:640 LC4-E i Adventure - dysza główna 142.5 - moc 36kW640 Duke - dysza główna 145 - moc 40kW625 SXC - dysza główna 152.5 lub 165 - moc nie podana625 SC - dysza główna 180 - moc nie podana620 - dysze od 155 do 195 - moc nie podanaGeneralnie widać że po rozmiarze dyszy głównej można rozpoznać w którym przedziale mocowym jest nasz KTM w stosunku do innych. Można się oczywście przyczepić że znacznie to uprościłem bo to różne gaźniki będą, ale zawsze to jakiś punkt odniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) 625 SXC - dysza główna 152.5 lub 165 - moc nie podanaile- to ile orientacyjnie może mieć koni w przypadku tych dwóćh dysz? Plus minus? ;) Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez ELMER1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 625 SXC - dysza główna 152.5 lub 165 - moc nie podanaile- to ile orientacyjnie może mieć koni w przypadku tych dwóćh dysz? Plus minus? :notworthy:Spotkałem się z danymi, że na Keihinie i głowicy High Flow pod 60 kunia mają (56-58). Większa dysza przychodzi raczej do FCR'a a mniejsza do Mikuniego, ale co do tego to głowy nie dam. Łatwo sprawdzić w serwisówce.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ELMER1979 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Właśnie mam na Keihinie i głowicy High Flow i ten motor zapierdziela jak wściekły.Kolega ma cięższą 620 ale jest lżejszy wagowo ode mnie o 40 kg i ten motor tak nie idzie jak mój... :notworthy: -dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 A ile koni ma ktm lc4 620 a ile 640?I jak jest z ich wagami?ktore jest lżejsza?A i jeszcze jedno wwszystkie modele LC4 są z homologacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) 620 egs a 640 egs waza tyle samo , o tyle ze 640 ma rozrusznik elektryczny. Moc podobna seryjnie 48 koni. Homologacji nie mialy wersje SX Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezz Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Witam wszystkich na forum,jestem tu nowy i w tematach enduro początkujący... jako,ze jestem zainteresowany zakupem KTM lc4 640 chciałem odswierzyć ten temat i prosić Was o opinie i ocene motocykla,ktory obecnie wystawiony jest na allegro,co o nim sądzicie a może nawet ktoś go widział..? : http://moto.allegro.pl/item644795407_ktm_l...lon_polska.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam wszystkich na forum,jestem tu nowy i w tematach enduro początkujący... jako,ze jestem zainteresowany zakupem KTM lc4 640 chciałem odswierzyć ten temat i prosić Was o opinie i ocene motocykla,ktory obecnie wystawiony jest na allegro,co o nim sądzicie a może nawet ktoś go widział..? : http://moto.allegro.pl/item644795407_ktm_l...lon_polska.html Fajny motor. Jedyny problem to waga: na sucho 150 KG. Elementy trialowe będziesz sobie musiał odpuścić ;) Miałem kiedyś LC4, co prawda tylko 400 i w wersji SC (Super Competition), mocno odchudzone, zalany motor ważył około 135 KG, wspominam go bardzo dobrze. Silniki LC4 są nie do zajechania. Proponowałbym Ci poszukać współczesnego odpowiednika wersji SC czyli (chyba od roku 2001 do 2007) - SXC (nie mylić z full-crossem SX!) - występowały w wersjach 540 SXC i 625 SXC - odchudzone, lżejsze, z głowicą high-flow i gaźnikiem FCR, około 60 koni przy wadze w granicach 130 KG. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.