Skocz do zawartości

Silnik kaput, co moze być?


Arbiterpl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem sprzętem, od około 2km jakoś głośniej pracował. W końcu stanął, silnik rzucił pracę. Myślałem ze się przegrzał zwyczajnie (jechałem po miescie). Ale potem juz nie odpalił. Kopiąc kopką czuć jak coś stawia opór jakby tłokowi. Efekt jakby coś mieliło pod tłokiem, raz jest opór a za chwile kopiesz normalnie jakby nigdy nic. Kompresja natomiast jest jakby normalna.

 

Zaczałem rozbierać silnik i okazało się że w mak pękł wirnik wody

http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15521

 

Czyli najpewniej pękł wirnik, silnik miał słabe chłodzenie i to było przyczyną awarii

Tylko teraz mnie zastanawia, co może się tam mielić, jakie mogą być uszkodzenia?

 

Macie pomysł? pacjent to KTM LC4

Edytowane przez Arbiterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy moga wskazywac na uszkodzenie lozyska glownego korbowodu, a co za tym idzie rowniez uszkodzenie tloka i gladzi cylindra poprzez opilki ze zmielonego koszyka, jednak obowiazuje tu zasada stara jak swiat-jak nie rozmontujesz to sie nie dowiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...