nyno7 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Witam wszystkich.Zakupilem kawe model zx6r z 98 r.Mianowicie problem jest taki ze kawa troche muli na kazdym biegu dopiero pow.800obr zaczyna ciagnac jak ogien,i wlasnie niewiem teraz co to moze byc?jak stoi pracuje bez zarzutu mozna strzelic z klamki i nawet sie nie zadławi nie strzela tylko w czasie jazdy muli ale nie strzela..Mowiol mi ze to gażniki,ale czy to moze byc filter powietrza,czy jakis plywak zapchany no nie wiem?Bo boje sie teraz dawac gazniki do czyczczenia wydam kase a jezeli to nie bedzie to.Moze ktoś miałz was taki problem czytale inne przypadki ale mianowicie takiego nie znalazlem jezeli mozecie to pomóżcie.Dzieki z góry!!!! Edytowane 30 Lipca 2008 przez nyno7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 dopiero pow.800obr zaczyna ciagnac jak ogien Rozumiem, ze brakuje jednego zera :icon_razz: :eek: Świece, filtr powietrza i czyszczenie i synchro gaźników. Filtr powietrza to kilka śrubek i zobaczysz czy jest siwezy i zawalony na amen. Później wykręć świece i zerknij na ich kolor - też powinny coś powiedzieć. Jak te dwie rzeczy bedą oki to pozostaje niestety zajrzeć do gaźników bo Bóg jeden wie kiedy i czy kolwiek kiedyś ktoś do nich zaglądał.... Ps. Dzieje się tak od początku :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 No jeśli chodzi o 600 to poniżej 9000 rpm nie dzieje się za wiele, natomiast dobrze dostrojone gaźniki niwelują tę bardzo odczuwalną "turbo dziurę" Najpierw pranie gaźników i pomiar ciśnienia sprężania, żeby się upewnić czy będzie do czego regulować. Potem ustawienie poziomu paliwa w komorach pływakowych, regulacja składu mieszanki co jest niezmiernie istotne najlepiej świecą Gunsona. Teraz synchronizacja szafy i na koniec ustawienie optymalnego dla jak najlepszego wykresu krzywej mocy i momentu poziomu iglicy. Jak bedzie za wysoko to stracisz środek i dół, ale na górze piekło, jak za nisko to dziury w gazie i ogólne pogorszenie parametrów i osiągów. Jeśli masz dyno jet to jest to fajna sprawa tyle, że dwa dni zajmuje testowanie (ja jednak lubię to robić) Na koniec jeszcze raz synchro i moto ma latać jak zdziczałe. Nie licz jednak na to, że będzie się zbierać jak litrówka od spodu, ale takich zamuleń jak piszesz nie powinno być. U mnie to kosztuje 120 pln :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyno7 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 dzieki serdeczne zaczne musze kupic filtr i zajzec do swiec ja co dopiero go kupilem mozna powiedziec ze okazyjnie tylko przeraza mnie ta dziura w przyspieszaniu,dzieki a dzialo sie tak jak go odrazu wziolem, nie dbali zbytnio o niego ja jestem z okolic kwidzyna moze znasz jakiegos dobrego mechanika w pomorskim bo mnie chca skasowac za serwis 1000zl troche drogo za czyszczenie gaznikow i wymiany zebatek z lancuchem.pozd sprubuje zajzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.