Szwagier111 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Cześć Koledzy :)Od paru miesięcy jestem posiadaczem tej pięknej maszyny ale dopiero teraz zaczynam ją poznawać ;) Korzystając z wolnej chwili, prześledziłem całe forum i przyznam, że wasze doświadczenia i uwagi są bezcenne :lalag:, jednak cały czas dręczy mnie temat wydechów. Temat przewija się od zimy 2012/2013 ale nie ma jakby jasnej odpowiedzi, czy przy zmianie na V&H lub COBRE potrzebne są jeszcze jakieś dodatkowe działania (zmiana filtrów powietrza, dodanie PC, itd), czy nie? Wiem, wiem o wszystkim, tym było pisane ale jedni z was musieli coś modyfikować/dokładać a inni nie, więc…?!?! :sad:Obecne mam oryginalne, ale puste wydechy i przez pierwsze 1,5kkm absolutnie mi to nie przeszkadzało (prawdopodobnie adrenalina po zakupie jeszcze mnie trzymała), to teraz po przerwie zimowej i pierwszych przejażdżkach jest to już nieco drażniące, tym bardziej że w niedalekiej perspektywie planuje trasę ok 3kkm.Po głowie chodzi mi zmiana na COBRE, V&H lub KALIŃSKI, przy którym teoretycznie nie powinno być żadnych komplikacji.Proszę o wasze sugestie. Z góry wielkie dziękiPozdrawiam PS. ESPENRIDERS – widzę, że jesteś z Wrocka. Masz jeszcze Raidera z COBRAmi? Możemy się spotkać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 nic nie musisz robic. ja przekładam w przypływie natchnienia z oryginalu na swepty i odwrotnie. na cobrach trochę bardziej strzela, być może pomoglby filtr KN (zalozylem w tym sezonie z tym ze akurat mam oryginalny tłumik i nie ocenie wpływu na swepta) ale konieczności nie maK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
As Kier Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Jeżeli pusty wydech jest za głośny, to załóż DB kilery i po sprawie. Możesz też wypróbować własne konstrukcje wyciszające. Sam mam puste wydechy. 2 sezony temu wepchałem do nich wyciory do komina i było ciszej a bas został. Wydechy nie były ciche, ale różnica zauważalna. http://karolewscy.pl/galerie/w/wycior-kominowy-120mm_4387.jpgcoś takiegoŚrednica wyciora większa od wylotu i równa większa średnicy wydechu. Ja dałem 2 sztuki na tłumik. Uwaga! Łatwiej włożyć niż wyjąć!!! Oczywiście po każdej modyfikacji wydechów należy zrobić regulację gaźników. Ja bym też założył filtr powietrza KN i zmienił dysze. Przy pustych kominach powinieneś poczuć niewielkie zwiększenie mocy (i zużycia paliwa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 AS Kier jesteś pewien że w Raiderze regulacja gaźników może pomóc? :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwagier111 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Skrzysiek, dzięki za info, ale co robisz z przepustnicą na wydechu, kiedy zakładasz oryginały; zakładasz ją z powrotem czy jeździsz bez...?As Kier - na ciekawe wpadłeś rozwiązania, ale tak jak napisał Yurek 58 - w naszych "Raidkach" regulacja gaźników jest niemożliwa do wykonania, bo ich po prostu tam niema ;)Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia z wydechami; V&H, Kaliński?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Tak zakladam exupa jak przechodze na oryginaly. Trzeba go regulowac, mozesz na czuja albo wg serwisowki-efekt powinien byc taki sam choc roznie bywa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Ja mam V&H 2w2 i założone stożkowe filtry powietrza barona. Jak założyłem sam wydech to troszkę bardziej strzelał a na stożkach mniej ale nie jest to jakaś przepaść. A komputer sam się przestawi jak zobaczy ze ma więcej powietrza i nie musisz go stroić jeśli nie ingerowałeś w silnik, a różnicy w mocy nie widzę ale jest piękne brzmienie silnika i zajebiście wyglądające stożki :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mruwa jak ty pozakładałeś te stożki :banghead: zawsze mnie się takie coś podoba , ale w innych motocyklach.W rajderce przeraża mnie problem wyjścia z pod zbiornika na bok , chyba że jest jakaś orginalna przejściówka do tego. Yurek widzę , że stać Ciebie na żarcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja mam V&H 2w1 i uważam, że mógłby być głośniejszy. Nawet trasy typu 400km i więcej nie robią na moich uszach wrażenia. Mam założony filtr K&N zamiast fabrycznego. Coś tam strzela, ale przeważnie wtedy gdy chcę. Jak ktoś umiejętnie operuje manetką, to nie będzie strzelał, tylko trzeba być delikatnym :bigrazz: Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
As Kier Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Z tymi gaźnikami to pojechałem :blush:...a z wyciorami to nie do końca mój patent. Wiele osób stosowało druciaki do butelek, ale na koniec trzeba to jakoś zamknąć, bo wypadają. Ja wstawiłem wyciory i się same zakotwiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzysiek Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 no pojechales z gaznikamii z wyciorami tez. spróbuj na forum kominiarskim, może tam znajda zastosowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruwa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 https://www.youtube.com/watch?v=bwqkV6oabU0 Mam dokładnie taki sam zestaw jak na tym filmiku, chciałem zrobić własny ale nie wyszło :)A jeśli chcesz mieć koniecznie filtr z boku to załóż atrapę i zero problemu. Tu masz krótki filmik jak to zrobić: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwagier111 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Nie trzeba daleko szukać...Jak dobrze pamiętam to aadasiek ma właśnie taki założony :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Chodzi mi o zewnętrzny filtr stożkowy,ale prawdziwy a nie jakaś atrapa panowie. Kolega ma niezły w Hondzie VTX 1800 , ale tam dolot powietrza jest z prawej strony i nie ma większego problemu z przeróbką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espenriders Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Cześć Koledzy :)Od paru miesięcy jestem posiadaczem tej pięknej maszyny ale dopiero teraz zaczynam ją poznawać ;) Korzystając z wolnej chwili, prześledziłem całe forum i przyznam, że wasze doświadczenia i uwagi są bezcenne :lalag:, jednak cały czas dręczy mnie temat wydechów. Temat przewija się od zimy 2012/2013 ale nie ma jakby jasnej odpowiedzi, czy przy zmianie na V&H lub COBRE potrzebne są jeszcze jakieś dodatkowe działania (zmiana filtrów powietrza, dodanie PC, itd), czy nie? Wiem, wiem o wszystkim, tym było pisane ale jedni z was musieli coś modyfikować/dokładać a inni nie, więc…?!?! :sad:Obecne mam oryginalne, ale puste wydechy i przez pierwsze 1,5kkm absolutnie mi to nie przeszkadzało (prawdopodobnie adrenalina po zakupie jeszcze mnie trzymała), to teraz po przerwie zimowej i pierwszych przejażdżkach jest to już nieco drażniące, tym bardziej że w niedalekiej perspektywie planuje trasę ok 3kkm.Po głowie chodzi mi zmiana na COBRE, V&H lub KALIŃSKI, przy którym teoretycznie nie powinno być żadnych komplikacji.Proszę o wasze sugestie. Z góry wielkie dziękiPozdrawiam PS. ESPENRIDERS – widzę, że jesteś z Wrocka. Masz jeszcze Raidera z COBRAmi? Możemy się spotkać?HejBardzo chętnie. Moje żmije zakładałem sam i nie robiłem żadnych innych modyfikacji. Cytuj Four wheels move the body, two wheels move the soul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.