Skocz do zawartości

Yamaha Raider


Raptor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj popytałem u znajomego mechanika, który powiedział mi że zabezpieczeniem jest właśnie ta cienka blaszka odkręcająca się razem z nakrętką. Pożyczyłem więc klucz dynanometryczny i zgodnie z serwisówką dokręciłem z siłą 150Nm i po sprawie.

Dzięki za pomoc. :rolleyes:

Yurek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam kolegów, mam nadzieję że macie już pierwsze wiosenne jazdy za sobą.

Ja też zacząłem sezon i obserwuję słabość akumulatora po przezimowaniu. Nie wiem jaki jego wiek, bo był kupiony razem z moto ale z objawów widzę, że czas rozglądać się za nowym, bo szkoda nerwów w pełni sezonu. Czy używacie żelowych, czy tradycyjnie kwasówki? Może jakieś konkretne sugestie? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie wystraszyliście i też poszedłem odpalić moją rajderkę ale kręci i pali bez problemów , akumulator od początku (2009) w orginale jest żelowy , to trzeba się tego trzymać. Koledzy mieli kwasowe ale z reguły po dwóch latach do wymiany no i opary , siarka na stykach . Ja bym nie wracał do tych akumulatorów , nie wiem czy instalacja nie jest dostosowana do jakiegoś typu akumulatora mam na myśli regulator napięcia może lubi żelowe, bo ja napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...