aadasiek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cena opon uzależniona jest od daty produkcji różnica bywa spora nawet 50 %. Ceny z najnowszą datą produkcjinie zgodzę się z tymw przypadku opony którą kupowałem cena byłą uzależniona od kursu euro gdyż nie posiadają takich opon na miejscu w magazynach tylko są sciągane z niemiec dlatego dłuszy jest okres dostawymoja jest 26 tydzień 2014r Tylko po co ?no jak to po co aby ładnie wyglądało aby poprawić prowadzenie itp itd .....kiedyś na alledrogo był Raider na sprzedaż z założoną 250 zbierałem się zadzwonić i zapytać o wrażenie z jazdy ale jakoś wyleciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) ? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez robert b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Czyli opona z 2012 roku Kosztuje tyle samo co z 2015 A co do szerokości opony im szerzej tym lepiej moto się prowadzi bzdury piszeszpiszę że w moim przypadki cena była uzależniona od kursu euroa ty na jakiej oponie jeździsz?? seryjnej 210 czy 240?u mnie po zmianie na szerszą komfort jazdy i prowadzenie się poprawiło no i nie ukrywam że ładnej wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Jak chyba wszyscy zmieniłem na 240, zastanawiam się nad powrotem do oryginału jazda w koleinach na 210 była mniej stresująca a niestety u nas większość dróg jest do dupy Edytowane 10 Stycznia 2015 przez robert b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbas Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Jak chyba wszyscy zmieniłem na 240, zastanawiam się nad powrotem do oryginału jazda w koleinach na 210 była mniej stresująca a niestety u nas większość dróg jest do dupy Ja osobiscie nie kieruje sie tym co wszyscy robia tylko robie to co mi sie podoba :cool: , a co do jazdy na 240 to jak dla mnie kontrola nad moto jest duzo lepsza niz na 210, a co do jazdy w naszych pieknych koleinach na kazdej z opon trzeba uwazac :blink: .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) . Edytowane 10 Stycznia 2015 przez robert b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rayan Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Śmiało 250 wchodzi na tylną felgę. Znajomy jeździ na takich oponkach. Cytuj Yamaha Virago 535 -> Suzuki VS800 -> Yamaha Raider XV1900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbas Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Śmiało 250 wchodzi na tylną felgę. Znajomy jeździ na takich oponkach. Dzieki za info. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek_p Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witajcie Po kilku latach przerwy znów zajrzałem na forum, cieszę się, że wątek dalej żyje.Dalej jeżdżę Raiderem, ciągle jestem z niego zadowolony :-)Czas jednak na zmiany, zima jest dobrym okresem, aby odświeżyć go, przemalować. Zdjąłem już błotniki, bak, blachę z lewej strony. Mam jednak kłopot ze zdjęciem blachy z prawej strony. Odkręciłem widoczną śrubę, ale nie mogę odczepić blachy, coś ją z przodu "trzyma". Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak ją zdjąć? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Chodzi ci o oslone zbiornika oleju ? Ona trzyma sie na tej srubie co odkreciles i na takim "gumowym zatrzasku" ktory jest umieszczony od silnika. tez mialem problem z jej zdjeciem ale poszlo. Dla pocieszenia powiem ze zalozenie jest o niebo prostsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek_p Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Chodzi ci o oslone zbiornika oleju ? Ona trzyma sie na tej srubie co odkreciles i na takim "gumowym zatrzasku" ktory jest umieszczony od silnika. tez mialem problem z jej zdjeciem ale poszlo. Dla pocieszenia powiem ze zalozenie jest o niebo prostsze Dzięki za pomoc! Dzięki Twojej podpowiedzi wiedziałem już, że nic nie urwę, więc pociągnąłem mocno i ... pooszło :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek58 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witajcie Po kilku latach przerwy znów zajrzałem na forum, cieszę się, że wątek dalej żyje.Dalej jeżdżę Raiderem, ciągle jestem z niego zadowolony :-)Czas jednak na zmiany, zima jest dobrym okresem, aby odświeżyć go, przemalować. Zdjąłem już błotniki, bak, blachę z lewej strony. Mam jednak kłopot ze zdjęciem blachy z prawej strony. Odkręciłem widoczną śrubę, ale nie mogę odczepić blachy, coś ją z przodu "trzyma". Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak ją zdjąć? Pozdrawiam Cześć!Masz sześcio-letnie moto i pojawiły sie już jakieś objawy rdzy, że chcesz coś malować? Ile na nim już nalatałeś? Napisz coś wiecej co się dzieje?Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek_p Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć!Masz sześcio-letnie moto i pojawiły sie już jakieś objawy rdzy, że chcesz coś malować? Ile na nim już nalatałeś? Napisz coś wiecej co się dzieje?Pozdro. Witaj! Rzeczywiście, mój Raider ma już 6 lat. Ściągnąłem go ze Stanów, w stanie idealnym. Skorzystałem na cudzym nieszczęściu - moto kupione na aukcji od banku ;-)W moto absolutnie nic się nie dzieje. Dużo nie nakręciłem - ok. 25kkm. Raz w roku podjeżdżam do serwisu Yamahy w Bydgoszczy (najczęściej na koniec sezonu), gdzie wymieniają te płyny co trzeba i ... to wszystko :-) Aha, akumulator wyzionął właśnie ducha, muszę kupić nowy. Malować go chcę już od 6 lat! ;-) Motocykl jest we wściekle niebieskim kolorze, w jakim wypuściła go fabryka, a mnie niestety ten kolor nie podoba się. A ponieważ pojawiło się trochę rys na tylnym błotniku (od mocowania bagażu na tylnym siedzeniu) i wgniecenie na baku (z mojej winy), to i mam wreszcie uzasadnienie, aby wydać kasę na malowanie :-) Kusi mnie jakiś delikatny aerograf. Pozdrawiam Edytowane 12 Stycznia 2015 przez zbyszek_p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 6 lat ciągle na tym samym moto! Podziwiam. Czy nie czas na zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadasiek Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) W tamtym roku-sezonie chcialem pozmieniac troche wyglad swojego raidera i okleilem pare elementow w carbon miedzy innymi lewy i prawy boczek i gorna oslone pasa. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez aadasiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.