RudyXJ Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Mam ją 2 lata i aż wstyd , raz musiał być naciągany ale to akurat zrobili mi w serwisie jak wymieniali klocki , płyn cham. itd a teraz zrobiłem jakieś 7 000 km , łańcuch już ma za duży luz wiec przed Chorwacją należało by sie za to zabrać a , że monowachacz jest niekonwencjonalnym rozwiązaniem to proszę o poradę jak za to sie zabrać , tak krok po kroku :notworthy: pzdr :notworthy: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 (edytowane) witam i pedze z pomoca,na początek musisz kluczem 17 bodajze poluzowac ta srube która jest na górze wachacza,pozniej muszisz miec taki klucz pazurkowy do naciogania,powinien byc w fabrycznym zestawie kluczy,jesli go nie masz to bedzie lipa,jesli masz to musisz go wsadzic :notworthy: za zebatke,dokladnie za zebatka sa takie zabki iw nie wkłądasz klucz i naciszkasz na dół kluczem,i ot cała filozofia,ze skreceniem to sobie pewnie poradzisz.pozdrwiam V4 :notworthy: Edytowane 30 Lipca 2008 przez Buła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endas Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Mam ją 2 lata i aż wstyd , raz musiał być naciągany ale to akurat zrobili mi w serwisie jak wymieniali klocki , płyn cham. itd a teraz zrobiłem jakieś 7 000 km , łańcuch już ma za duży luz wiec przed Chorwacją należało by sie za to zabrać a , że monowachacz jest niekonwencjonalnym rozwiązaniem to proszę o poradę jak za to sie zabrać , tak krok po kroku :D pzdr :icon_mrgreen: Jak bys mial wiecej pytan to podaje link www.VFR-oc.plTam ci pomoga.Pzdr. endas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Mam ją 2 lata i aż wstyd , raz musiał być naciągany ale to akurat zrobili mi w serwisie jak wymieniali klocki , płyn cham. itd a teraz zrobiłem jakieś 7 000 km , łańcuch już ma za duży luz wiec przed Chorwacją należało by sie za to zabrać a , że monowachacz jest niekonwencjonalnym rozwiązaniem to proszę o poradę jak za to sie zabrać , tak krok po kroku :D pzdr :icon_mrgreen: no chłopie ale skucha, wstydź się!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helmet Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 to akurat zrobili mi w serwisie jak wymieniali klocki, płyn cham. czy chodzi o płyn hamulcowy czy może o płyn championa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Buła wielkie dzięki , pazurkowy mam , a jak nawet nie mam to w garażu coś sie znajdzie , wiedziałem ze to proste jak sie wie z czym co sie je, prostrze niż na 2 napinaczach :icon_eek: wielkie thx !!! Tuzmen wiem , bez pomocy psychologa bym sie zamknął w sobie do usranej śmierci :wink: Helmet dzięki , ortów staram sie nie robić , wiec to chyba przypadek , nie ukrywam jednak-moja wina ... !!!! Dzieki Panowie !!! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.