Apriliatomek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 no ale tam nie ma zadnego otworu zeby szlo wsadzic pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledz_ss Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 To musi być to... powinno byc ucho:)A może ktoś ma jakies informacje... jakieś serwisówki czy cos do tego motorka... bo właśnie kupiłem sobie te moto i mało o nim wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 serwisówki nie uświadczycz - uwierz mi spędziłem godziny na szukaniu. Ogólnie wszystkiego nauczyłem się rozbierając i składając moto-nie ma w nim żadnych cudów technicznych. Jeśli chcesz mogę ci przesłać na maila schematy wszystkiego w silniku (rotax 123) albo dużo przydatnych zdjęć (rotax 122). Odnośnie tej blokady to wsadzasz kluczyk, przekręcasz i odskakuje taki uchwyt w który wsadzasz klamrę od zapięcia kasku. W polsce to i tak się nigdy nie przyda - chyba że chcesz się pozbyć kasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 E tam nie porzebe mamkoferek. Mozesz mi tez przeslac schematy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ratunku! Prosze o szybkie odp sprawa wyglada tak 2 dni temu jechalem w ciezkim deszczu i wszystko okej dojechalem do domu nic nei bylo na drugi dzien podchodze do moto chce palic a tam nic tylko kreci ale nie pali. sprawdzalem juz swiece ale to nie to. Wie ktos co to moze byc?? mam juz na weekend zaplanowana wycieczke w gory z kolegami wiec musze sie pospieszyc Dzieki z gory :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Nikt nie wie jak mi pomoc? mam slaba iskre moze to byc powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 jak zgasnie ci w deszczu albo nie bedzie chciala odpalic to wylacz zaplon przyciskiem, przekrec stacyjke jakbys chcial odpalic i zakrec kilka razy rozrusznikiem na ssaniu. Pozniej wlacz zaplon i powinno byc ok. Co do obecnego problemu to sprobuj wstrzyknac troszke paliwa pod swiece, przykrec ja na miejsce i odpal. Jak nie zagada to wymien swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Ja nie wiam pcham go ile sie da na ssaniu a on nic. A co do swiecy to bardzo mala iskra jest sprawdzalem 3 siwce i przy kazdej tak samo bylo. moze byc cos z cewka zaplonu? on w deszczu normalnie jechal tylko na 2 dzien juz nie chcial odpalic Nie mam iskry dzisiaj sprawdzalem co moze byc tego powodem albo jak to naprawic??prosze o szybka pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 zdejmij pokrywe magneta i zobacz czy nie ma wody... u siebie jak zdjalem to wylecialo jak z pralki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zalatwione odpalil chyba zalany byl bo stal 2 dni bez swiecy i dzisiaj bralem go na popych i jak zaczynal palic to strasznie duzo kopcil i potrzebowal troszke zeby sie rozkrecic. Mam jeszcze prozbe moze mi ktos powiedziec jak ustawic mieszanke bo wydaje mi sie ze za duzo oleju dostaje i swieca jest bardziej czarna niz kawa z mlekiem?? Ale wyjazd niestesty odmowiony ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Dozownik ustawiasz bardzo łatwo. Odkręcasz dekielek z lewej strony z przodu (taki mały), później tylko naciągasz linkę tak żeby po odpuszczeniu gazu nie spadała z ramienia a ruszała nim po lekkim ruchu manetą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ten dekielek co wchodzi w niego waz z baku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Wchodzi w niego wąż z plastikowego pojemnika który znajduje się pod prawą tylną owiewką i jedna linka od gazu a wychodzi mały wężyk do gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Kurde juz sam nie iwam co jest niby odpalil pojezdilem a dzisiaj znowu nie chce odpalic nie wiem co jest. Ma ktos moze jakas rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Rozkręć i przeczyść gaźnik i filtr powietrza. Sprawdź też czy w wężyku z baku do gaźnika jest paliwo - śmieszna sprawa ale czasami zasyfia się odpowietrzenie baku. Zakładam że do magneta zajrzałeś i wszystko ok nie ma luzów przód/tył i nie znajduje się tam woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.