Skocz do zawartości

sledz_ss

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sledz_ss

  • Urodziny 01/02/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle... mechanika
  • Skąd
    Siemiatycze

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia Pegaso 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4024847
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia sledz_ss

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Niestety nie mam takiego luksusu... hehe chyba ze podlacze cewke od wski:P Jak to sperawdzic??
  2. Aha... czyli chcesz powiedziec że to raczej nie jest modol tylko cewka, bo to ona daje napiecię?? Jak można to ustalić??
  3. No i mam...nie mam juz pomyslow... chyba to bedzie to... wiesz może jak zdiagnozować usterke tego elementu... i w ostateczności ile moze kosztować nowy albo uzywany??
  4. Sprawdziłem to... chyba masz racje co do tego sterownika bo elektromagnes po uruchomieniu silnika bez wzgledu na obroty trzyma zawór cały czas w pozycji otwartej.... Gdzie znajduje sie ow sterownik??
  5. Wiesz...dałes mi do myslenia :bigrazz: Sprawdziłem to i wydaje mi sie że jest ok... zawor jest dobrze założony a przy przebiegu niecałych 11 tys chyba jeszcze nie zdażył sie wyrobic... Czy jest możliwe że to może byc elektromagnes??
  6. Zimmeringi sa ok... pali bez problemu i nie rzyga olejem... co do gaźnika i powietrza tez wszystko jest ko sprawdziłem 2 razy... Nom... co do tego bzyku to sie zgadzam... tak tez jest w tdr. Tylko że owy zawor u mnie jak przekrece kluczyk to słysze to piszczenie i zawor ciagnie linke na maxa otwierając w ten sposob okno wydechowe do konca zakresu i trzyma tak aż do momentu gdy go odepne albo wyłacze prąd...
  7. Witam... mam pewien problem... Otóż ostatnio moja apka zaczeła się dziwnie zachowywać... sinik zaczął bardziej hałasować i mulić się, ale tylko do pewnego zakresu obrotów, do 6-7 tys marnie się kręci a gdy wskazówka zawędruje powyżej tego zakresu moto dostaje doładowania. Wyczytałem gdzieś w necie że to moze być wina zaworu wydechowego i wedle instrukcji dobrałem się do niego i oczyściłem z wszelkiego syfu, problem jednak nie zginął. Teraz podejrzewam elektromagnes, który pociąga za linkę zaworu bo chyba pracuje nie tak jak powinien... z tego co mi wiadomo to powinien on ciągnąć tę linkę dopiero od około 5-6 tyś obr... a u mnie ciągnie od samego momentu przełączenia stacyjki i piszczy... czy tak powinno być?? A może jest jakaś inna przyczyna?? Prosze pomozcie! :banghead:
  8. To musi być to... powinno byc ucho:) A może ktoś ma jakies informacje... jakieś serwisówki czy cos do tego motorka... bo właśnie kupiłem sobie te moto i mało o nim wiem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...