Jump to content
JeLoN3

iglica wsk 125 ccm

Recommended Posts

wiam!!

 

jak ustawic iglice w gazniku zeby jak najmniej palila na 4 czy na koncowce 1 rowku??

 

wszystkim z gory dziekuje i pozdrawiam !!

 

http://www.lantis.pl/allegro/50197.jpg

 

Zubożenie mieszanki następuje wtedy, gdy iglica jest maksymalnie opuszczona, czyli zapinka jest na pierwszym wycięciu od góry. Ale to co chcesz zrobić to bardzo głupie rozwiązanie. Po pierwsze silnik najprawdopodobniej przestanie ciągnąć na najwyższym biegu. Następnie uboga mieszanka może powodować trudności z rozruchem, strzały w tłumik w czasie jazdy a co najgorsze przegrzewanie się silnika. Mała ilość paliwa oznacza też małą ilość podawanego z nim oleju smarującego silnik. A to w zestawieniu z przegrzewającym silnikiem w krótkim czsie doprowadzi do zatarcia silnika. wież mi, ale w WSK drogą do zmniejszenia zużycia paliwa nie jest zubażanie za wszelką cenę mieszanki, ale spowodowanie aby paliwo nie wyciekało przez kranik (najczęściej poprzez odstojnik), przez nieszczelny gaźnik w którym często zacina się pływak. ponadto istotne, by silnik był w dobrej kondycji technicznej, czyli sprawny, dobrze spasowany tłok i cylinder, niezużyte łożyska i uszczelniacze, drożny tłumik, prawidłowo wyregulowany gaźnik i zapłon. Dobrze wyremontowana WSK nie powinna palić więcej niż 3-3,5 l/100 km. Mniejsze spalanie będzie zabójcze dla tej archaicznej już jednostki napędowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...