Skocz do zawartości

Odblokowanie Hondy CB400, CM400


bodzios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam Honde CM 400, oraz drugi silnik z CB 400, silniki są blokowane do 27KM. Z tego co słyszałem wersja nieblokowana ma 43KM, a blokowanie realizowane jest na wałku rozrządu. Jeśli ktoś może poświadczyć autentyczność tych danych i udzielić informacji jak można owe silniki odblokować będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówka w rekę, binokle na nos i szukac, szukac, szukac. Bedzie inna wysokośc krzywki popychającej oraz inny kat otwarcia zaworu. Skutek- mniejsze napełnienie cylindrów - mniej kuniów.

Ratunek - wymiana wałków.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce są następujące wymiary:

 

wał rozrządu

wlot 37.008-37.208mm (1.457-1.465 in.)

wylot 37.040-37.240mm (1.458-1.466 in.)

 

lecz nie wiem jakiej wersji (blokowanej czy też nieblokowanej) owe wymiary dotyczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Otwarta wersja ma krzywki wysokie na 37 mm. Blokowana jesli dobrze pamietam ma 34 mm.

 

Ps. Przeszedlem z sukcesem odblokowanie moto - nowy (uzywany) walek ale strasznie trudno dostac ;/ Przeczytalem gdzies, ze aby osiagnac predkosc max. trzeba ponoc wymienic jeszcze zebatke zdawcza - wymienilem - chyba maja racje ale glowy nie dam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mysle ze powinienes tu na forum zapytac Piotra Dudka - on jest expertem od hondy - ale standardowo motocykle sa dlawione zazwyczaj w paru punktach:

 

1. Walek rozrzadu - tak jak wspomniano inne krzywki lub momenty otwracia zaworow

2. Czasami na magneto - czasy wyprzedzenie zaplonu

3. Gaznik - szerokosc gardzieli lub dysze

4. Kolanko kolektora wydechowego - zaciesnienia/ zwezki na "zagieciu" zaraz za cylindrem, wewnatrz rury

5. Czasami jeszcze wymiana tlumika pomaga delikatnie

6. Zebatkami bawisz sie (iloscia zebow) jezeli chcesz: zwiekszyc przyspieszenie ale kosztem V max lub zwiekszyc V max ale kosztem przyspieszenia

 

Pozdro

Edytowane przez tomek_gutowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno spytac nie zawadzi ;p Na 100% jednak wersje 27 koni byly dlawione tylko na walkach rozrzadu - wiem przeciez bo sam oddlawialem. A wymiana zebatki jest po to aby osiagnac predkosc max motocykla (to akurat jak pisalem juz powyzej nie sprawdzone przeze mnie ale wyczytane na dosc popularnej stronie o cb) - ja w kazdym razie zmienilem zebatke zdawcza na nieco wieksza (obroty silnika wzroslu o jakies 500 przy danej predkosci takze np przy 90 km/h kreci on na 6-tce cos kolo 5 000 obrotow).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...