Gość Lukasz1221 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Spalanie ? 5 l przy jeździe 10-11 tyś obrotów w mieście to max. Na trasach 4 l góra. Przyśpiecha ? Nie, nie to nie od tego, gaźnik źle wyregulowany (byłem dziś w serwisie Yamahy w Rybniku ) i teraz jest już wszystko OK. Mam fakture na tą robocizne od poprzedniego właściciela, zapewniał mnie, że wszystko było robione (chodzi teraz o ten tłumik) zgodnie z tym, żeby silnik nie stracił mocy i nie było żadnych problemów. Oczywiście nie wierzyłem w to do końca, aż dziś odnalazłem tę fakture i zadzwoniłem do tego mechanika co to zakładał. Przypomniał sobie to i wszystko było zgodne. Hmm dyfuzor z bandita był przespawywany (tak mówił) aby nie zaszkodziło to silnikowi, ale równiez polepszyło dźwięk . Sam powiedział, że prędkość maksymalna motorka może się zmniejszyć o jakieś 5 km/h . No i to by pasowało, bo motorek orginalnie około 105 powinien iść, a 100 km/h udało mi się na prostej drodze uzyskac, więc drastycznie osiągów nie pogorszyło. Pozdrawiam,Łukasz1221 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Dyfuzor z bandita? Tak ok.... Masz jakieś zdjęcia? Chciałbym obejrzeć ten twój wynalazek ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 z tym wydechem to dałeś dupy;) każdy z nas wie że w silniku dwusuwowym, wydech odgrywa bardzo ważną rolę. Ja miałem ze swoim problem bo miałem od nagaru zapchaną końcówkę, i dziwiłęm się dlaczego moto idzie ślicznie po zdjęciu końcówki, ale nie wpadłem na genialny pomysł wyczyszczeniu końcówki, a było tam tyle nagaru że hejjj! Przez co przerywało, zalewało go, bo nie mógł przepalić całej mieszanki i w ogóle jaja, przez 3 miesiące grzebało w gaźnikach, filtrach powietrza, świecach itd..a wystarczylo wyczyscic koncowke i jezdzic dalej:) co do tego zapachu benzyny to jest cos nie tak, ja mam tez kilka wezykow z nadmiarów, jeden idzie od baku, jak obok szyjki sie wyleje to leci, drugi jest z gaznika od nadmiaru, a trzeci od nadmiaru kwasu w akumulatorze. u mnie moto stoi na bocznej nózce, kranik zawsze odkręcony, nigdy nie zakręcam, i nigdy nic nie wykapało i nigdy nic nie śmierdzi benzyną:banghead:Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ale w 2T spaliny powinny się "cofać" z powrotem do cylindra żeby nowa mieszanka nie ulatywała. A jak masz od 600 to nie ma wystarczającego ciśnienia zwrotnego i paliwo idzie do tłumika. I przez to te śmierdzenie. Skąd wiem? Sam rok temu miałem przez miesiąc pusty wydech.To co wlałem to wyparowywało albo zapalało się w tłumiku (ale jaki efekcik strzelania :P). Szkoda moto ogólnie dla dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy popatrz na ta animacjie na samym dole.Mozna uznac ze ty nie masz wogole tego tlumika masz jakby uciete odrazu przy cilindrze, bo to ze amsz wydech od bandita to on tylko wyglada nic wiecej.Przypatrz sie dokladnie tej animacji a moze zrozumiesz dlaczego kazdy powtarza ze cie "poje.........!!! " ze nie masz dyfuzora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.