Skocz do zawartości

Kawasaki VN 15 Vulcan


Fabio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

widzisz nawet gdyby malował je sam Picasso też bym tak twierdził...kwestia gustu ,ja osobiście lubie "klasyczne" kolory na motocyklu i dlatego tak napisałem...lubie sobie popatrzeć na malowanie aerografem i popodziwiać ale jakoś sam osobiście nie chorowałem na takie malowanie motocykla...szkoda też że strasznie do siebie wszystko bierzesz i gdybyś uważnie czytał to byś zobaczył że pomazane jest w cudzysłowie :-)...no i motocykle malowane aerografem przedstawiają jakiś tam wzór właściciela który nie zawsze musi się podobać potencjalnemu klientowi który ma inny gust nawet jeśli jest to robota mistrza...ot takie ryzyko przy ewentualnej odsprzedaży moto malowanego artystycznie... tak jest na świecie i już co nie znaczy że nie był bym zainteresowany jak moto faktycznie by było na sprzedaż :-)...więc gdybyś coś więcej wiedział proszę cię o dokładniejsze info na prv...ja również pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego nie nie wziąłem do siebie - to nie mój motocykl ;) . Ja też się ciężko zastanawiam nad aerografem - z jednej strony chciałbym mieć, a zdrugiej nie jestem do tego przekonany. Co do moto to prześle Ci info na priva.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vn ma jedną ważną wadę w przypadku zatarcia się na wale. W tym silniku nie ma czegos takiego jak panewki główne ;) . Ich rolę pełnią gniazda w karterach odpowiednio utwardzone. Więc w razie awarii to.... już sami wiecie...

 

Za kasę 20 tyś. to polecam Shadow 1100 lub vs 1400 roczniki to '90 do '94 przy odrobinei szczęścia da się znaleźć jakąś igiełkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upss 8O ....o tym to nie wiedziałem??!! no to teraz mam już naprawdę poważne wątpliwości co do Vulcanka...kurde Shadowaki brzydkie nie są tylko mi tak chłodnica cieczy w moto za bardzo nie pasuje ;-)...jakoś no nie mogę się przyzwyczaić..oleju jeszcze przeboleje ale tamtą brrr....tylko weź panie znajdź igiełke z tego okresu..ehhhh...no ale może to i racja...skoncentrować siły na poszukiwaniu starszego intruzka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do intruzka. to jego najpoważniejszą wadą są złażące chromy, zwłaszcza na tylnim kole pokrywie sprzegła osłonach głowic....

Silnik jest wrażliwy na ustawienia gaźników, więc jeśli robić synchronizacje to naprawde sumiennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Natomiast w serwisie powiedzili, że po zmianie uszczelniaczy nie powinno być dużego zużycia.

 

Ja bym byl umiarkowanym optymista raczej (chyba ze mechanior jest czarodziejem). Latauem vn-em z 94 roku trzy sezony i tyle oleju co ta maupa wziela (po remoncie rowniez) to by moglo nasmarowac....qrde nie wiem co, ale napewno cos duzego :)

Dodam tylko ze prowadzi sie niemozliwie latwo.Uutwardzic przod warto, kierownice wyprostowac, kanape obnizyc (oryginalna to przegiecie nawet dla takiego pryka jak ja :D) i motorek jest lepiej wyczuwalny o niebo. Odchodzi podobnie do vs-a, ma wieksza maxymalna, ale lepiej zeby mial prosto :mrgreen:

No i hamulce :buttrock:

Poza tym miodzio i gdyby nie ten olej to mialbym go do dzis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...