Fabio Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 widzisz nawet gdyby malował je sam Picasso też bym tak twierdził...kwestia gustu ,ja osobiście lubie "klasyczne" kolory na motocyklu i dlatego tak napisałem...lubie sobie popatrzeć na malowanie aerografem i popodziwiać ale jakoś sam osobiście nie chorowałem na takie malowanie motocykla...szkoda też że strasznie do siebie wszystko bierzesz i gdybyś uważnie czytał to byś zobaczył że pomazane jest w cudzysłowie :-)...no i motocykle malowane aerografem przedstawiają jakiś tam wzór właściciela który nie zawsze musi się podobać potencjalnemu klientowi który ma inny gust nawet jeśli jest to robota mistrza...ot takie ryzyko przy ewentualnej odsprzedaży moto malowanego artystycznie... tak jest na świecie i już co nie znaczy że nie był bym zainteresowany jak moto faktycznie by było na sprzedaż :-)...więc gdybyś coś więcej wiedział proszę cię o dokładniejsze info na prv...ja również pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Ja tego nie nie wziąłem do siebie - to nie mój motocykl ;) . Ja też się ciężko zastanawiam nad aerografem - z jednej strony chciałbym mieć, a zdrugiej nie jestem do tego przekonany. Co do moto to prześle Ci info na priva. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 31 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2004 Vn ma jedną ważną wadę w przypadku zatarcia się na wale. W tym silniku nie ma czegos takiego jak panewki główne ;) . Ich rolę pełnią gniazda w karterach odpowiednio utwardzone. Więc w razie awarii to.... już sami wiecie... Za kasę 20 tyś. to polecam Shadow 1100 lub vs 1400 roczniki to '90 do '94 przy odrobinei szczęścia da się znaleźć jakąś igiełkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 31 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2004 upss 8O ....o tym to nie wiedziałem??!! no to teraz mam już naprawdę poważne wątpliwości co do Vulcanka...kurde Shadowaki brzydkie nie są tylko mi tak chłodnica cieczy w moto za bardzo nie pasuje ;-)...jakoś no nie mogę się przyzwyczaić..oleju jeszcze przeboleje ale tamtą brrr....tylko weź panie znajdź igiełke z tego okresu..ehhhh...no ale może to i racja...skoncentrować siły na poszukiwaniu starszego intruzka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 31 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2004 Co do intruzka. to jego najpoważniejszą wadą są złażące chromy, zwłaszcza na tylnim kole pokrywie sprzegła osłonach głowic....Silnik jest wrażliwy na ustawienia gaźników, więc jeśli robić synchronizacje to naprawde sumiennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 19 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2004 Natomiast w serwisie powiedzili, że po zmianie uszczelniaczy nie powinno być dużego zużycia. Ja bym byl umiarkowanym optymista raczej (chyba ze mechanior jest czarodziejem). Latauem vn-em z 94 roku trzy sezony i tyle oleju co ta maupa wziela (po remoncie rowniez) to by moglo nasmarowac....qrde nie wiem co, ale napewno cos duzego :)Dodam tylko ze prowadzi sie niemozliwie latwo.Uutwardzic przod warto, kierownice wyprostowac, kanape obnizyc (oryginalna to przegiecie nawet dla takiego pryka jak ja :D) i motorek jest lepiej wyczuwalny o niebo. Odchodzi podobnie do vs-a, ma wieksza maxymalna, ale lepiej zeby mial prosto :mrgreen: No i hamulce :buttrock: Poza tym miodzio i gdyby nie ten olej to mialbym go do dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.