filipr Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Solnik. Chodzi o wypowiedź Yubasa odnośnie tego, że czopki nie skręcają, mają mały prześwit itd.Tylko nie wiem co tu negować, bo to oczywiste że czopki tak właśnie jeżdżą :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solnik Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Yuby napisał co sądzi o tego typu moto i ma prawo mieć taką opinię chociaż forma zbyt ostra,nie każdy musi jeździć na kolanku i jednym kole,ja proszę o opinię w moim konkretnym przypadku,szczegółowo go określiłem,zaś Słoma daje farmazony-moim zdaniem-bez sensu,nie chce niech się nie wypowiada,ja tylko proszę o radę dla mnie a nie filozofię,po co to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Masz racje Solnik , przepraszam , spamuje zamiast coś konkretnego powiedzieć , nie każdemu pasuje pozycja "wydupcz mnie Panie" , jaką przyjmuje się na sportach . natomiast oczywistą nieprawdą jest jakoby na cruzerach niemożna było podróżować , z tym że na dragu 650 rzeczywiście wybranie sie w jakąś podroż jest kłopotliwe ze względu na mala moc silnika i wszystkie niedogodności z tym związane . moim zdaniem niema co gdybać jak się nie spróbuje to się nie wie jak to jest, tylko sie przypuszcza , tak jak z seksem , najwięcej mają do powiedzenia przeważnie ci co raz zakisili i wydaje im sie ze juz tak jest .i tak bedzie do końca świata , a wracajac do meritum , jak mialem okazje pojeździć troche obydwoma spzretami to takie sa moje spostrzeżenia : ST ma przewage komfortu nad fjr jak ochrona pzred wiatrem komfortowe zawieszenia , natomiast traci te atuty jak odkrecisz do wiekszych predkosci , wtedy FJR jest bezapelacyjnie pewniejsza w prowadzeniu. ale obydwa te motocykle sa poprostu brzydkie jak każdy plastik (poza ducati) stad ja wole cruzera turystycznego na dalsze wypady a wokół komina mam nakeda ale tak naprawde wszytko zalezy od tego co tak naprwde sie chce :) pozdrawiam Edytowane 20 Grudnia 2012 przez słoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) wszytko Yuby bylo by prawdą co napisałeś wcześniej gdybyś nie uogólnił . zrob 1200 km goldasem , vaclcem interstetem , venturą czy elektra i napisz ze podróżowanie tymi sprzętami jest nieporozumieniem , pozdrawiam Edytowane 20 Grudnia 2012 przez słoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Bo jest jak ma się 20-30 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Natomiast Goldwinga kiedyś sobie kupię. Zapisano w dzienniku pokładowym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 cyt " mimo że szeroki i nie ułatwia jazdy między samochodami " masz racje tylko ,że jak zmierzysz szerokość FJR ,Goldasa i Valca na "kufrach" to mozesz sie zdzwic:)) tam gdzie przejedzie FJR przejada dwa pozostałe zdecydowanie FJR w tym towarzystwie jest najporęczniejsza i najłatwiejsza do prowadzenia ( do ogarnięcia ) ale Goldas w zakrętach wcale nie jest dużo gorszy co może zadziwić niedowiarków , którzy tym sprzętem nie jeździli ( ma aluminiowa sztywną rame . ktora dokonale radzi sobie z masa tego moto ) i na końcu ja Valcem , gdzie często z trudem nadążam za tymi dwoma , ale niema powodu do płaczu :)) Ventura jest slaba przy wyzszych predkosciach , ma slaba dynamike i hamulce , wysoko srodek ciezkości i szybę do dupy , i pali jeszcze wiecej nix Valec:)) a Elektrą na silniku 1500 niema czym jechac , moj samochod ma wieksza dynamike niz elektra , [poza tym odnioslem wrazenie lekkiego wężykowania jak 160 przekroczyłem i z trudem rozpedzalem sie dalej:)) ale moze to wina tego konkretnego moto , na ktorym jeżdzilem . goladas , valec bierze 2 paki bez problemu i tzrymasz kierownice 1 ręką , natomist wir w baku jest zajebisty pzry takich predkosciach , ale bezproblemowo mozna zapiedzielac az do znudzenia i pustego baku , co prawda troche buja , bo jednak szyba to zagiel z przodu , ale nie ma strachu ;nie wim co dopisac , wziolbym jednak FJR jak musialbym wybirac na miejscu Solnika :)) ze wzgledu na kase . osobiście preferuje inny styl , stad ani plastyki ani goldas nie wzbudza u mnie wiekszego bicia serca , bo juz dawno bym to kupil gdym chcial :) pozdfrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Słoma nie oszukuj się, proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Słoma nie oszukuj się, proszę. w sensie? jakim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Napisałem wyżej, czytaj proszę między wierszami. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 hehe , oczywiscie ze rozumiem róznicę epoki miedzy nami :)) , chialem tylko inne spojrzenie , spojrzenie "dziadka" na turystyke przedstawić .:) syn ktory w tym roku nabyl prawo do jazdy pojazdami :)) na valca nawet nie spojrzy i boi sie na niego usiąśc , natomist nawidok MT-ka mlaska i sie ślini jak niemowlak , jezdi juz na tym i mu obiecalem ze w tym roku mu go dam :)) tak ze ta dywagacja moja troche z przekory jest tez :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Więc wiesz, wszyscy Cię zrozumiemy...za kilkanaście lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solnik Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 hehe , oczywiscie ze rozumiem róznicę epoki miedzy nami :)) , chialem tylko inne spojrzenie , spojrzenie "dziadka" na turystyke przedstawić . :) syn ktory w tym roku nabyl prawo do jazdy pojazdami :)) na valca nawet nie spojrzy i boi sie na niego usiąśc , natomist nawidok MT-ka mlaska i sie ślini jak niemowlak , jezdi juz na tym i mu obiecalem ze w tym roku mu go dam :)) tak ze ta dywagacja moja troche z przekory jest tez :)) I przedstawiłeś,Słoma-bardzo Ci dziękuję za rzeczową podpowiedź,pozostali koledzy są z innej planety-głównie wiekowej,ja jako dziadek-dla nich-latek 57 chyba w ogóle nie powinienem jeździć moto,przecież Drag 1100 nie jeździ,nie hamuje ani nie skręca,Boże!!!!! Panowie na jakim świecie Wy żyjecie,tylko dwie paki na budzik i kolanko,życzę powodzenia ale ja uprawiam inny styl bardziej spokojny i dlatego proszę o radę jaki moto dla mnie wybrać i celowo podawałem moje namiary i "wymiary",pewnie można skwitować-kapcie,browar i tv stary dziadu ale myślę,że jeszcze trochę posmigam,może coś znajdę,Słoma jeszcze raz dzięki,po Świętach odezwałbym się na pw,daj namiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 (edytowane) Wielu moich znajomych, nawet z tego forum, mając drag stary, ba jeden był nawet w Maroko. Z tym że każdy ma teraz FJR, i nie chce więcej wracać do pozycji na psychopatę. albo XX ;)...miałem draga1100, mam Iksa. Inna bajka, każdy musi znaleźć swoją. Draga wspominam bardzo dobrze, dało się podzidować (po mieście, bo w trasie to jedynie do 140 ładnie sie zbierał), ładnie to chodziło, wyglądało, pozycje miałem na czorta (fajera ponad metr szerokości), na hamulce nie narzekałem (trzy tarcze). Fajny był!!Głupotą jest kupować takie motocykle i wymagać od nich winklowania, czy szybkich przelotów w towarzystwie jakiś sport turystyków... Trzeba puknąć się w głowę na odmulenie myślenia, sprzedać i kupić to czego się chce i co bedzie spełniało TWOJE określone wymagania... dyskusje na temat choojowości cruiserów są wg mnie bez sensu. Z dwóch moto w temacie wolałbym FJR za bardziej zwinne prowadzenie i wyższe prędkości na autostradach... Edytowane 31 Grudnia 2012 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 FJRa ma ciekawe oryginalne kufry, może za pakowne nie są ale właśnie można się poprzeciskać. A wbrew pozorom co do szerokości Goldasa, to nie jest jakaś tragicznie wielka, bo np Varadero kumpla z założonymi kuframi bocznymi alu jest szersza od Goldasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.