Herki Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Witam może ma ktoś opis zaworu lub zdjęcia jak go wyregulować chodzi mi o ten zawór co jest na wydechem oto fota http://bikepics.com/pictures/1351963/ :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 masz zawor pneumatyczny.jego sie niereguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 no to jaka jest przyczyna tego ze moto nie wkręca się powyżej 8-9 tys obrotów a jak go kopiłem spokojnie miał 11 -12 tys.Co może być tego przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Moze brak kompresji, moze zly sklad mieszanki?? Trudno zgadnac tak z miejsca... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apriliatomek Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam!! Cos mi sie wydaje ze masz ten sam problem co ja mialem z moja aprilka. Masz tak ze jedziesz dajesz mu gazu i przy 8 tys jest koniec bajki i ci zaczyna przerywac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 identycznie to samo sie dzieje ale jak zrzucilem na nizszy bieg przy 8 tys to mi zgasł;]i dopiero po chwili zalapal i co jest tego przyczyna??i strasznie mi teraz cieknie olej z rury wydechowej:( juz wymienilem swiece na stara ktora mialem jakas taka profesjonalana niby ale motocykl chodzi inaczej wkreca sie na obroty i piekbnie sie nim jezdzi ;];] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Rzyganie olejem z tłumika to normalne w 2T tez mi rzyga w DT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herki Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 wiem ze noramlen ale tak zeby miec cale kolo w oleju??czy to ejst noramlne ??az mi cieknie z rurki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Ja zawsze mam obrzygane ale trochę na kole i na ramie z tyłu :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jesli masz dozownik to go wypieprz i rob mieszanke recznie. moze zaduzo oleju podaje i moto jest zmulone. Ja w KMXie tak mialem - tez nie krecil sie wysoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.