Skocz do zawartości

Problem z wyregulowaniem ETZ 250


andymotors
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

mam wielki problem z wyregulowaniem mojej ety... Od początku wakacji się z nią już męczę i nadal nic!!!

Problem polega na tym, iż motor strasznie przerywa i ciężko wkręca się na obroty... Jadąc na małych obrotach to jeszcze w miarę równo chodzi. "W mierę" ponieważ to i tak bardzo duż różnica od prawidłowej pracy silnika, a po przekroczeniu 3-4 tys obrotów jakby iskra zaczyna sie tracic albo paliwo dochodzić...

Sprawdzałem i wymieniałem juz świecę i kondensator bo objawy według mnie na to właśnie wskazywały i nadal nic!!! Przerwę na przerywaczu idealnie ustawiłem (no lepiej sie już nie da!), zapłon też jest dobrze, a nawet jakieś zmiany w jego ustawieniu powoduja tylko większego muła, a na przerywanie nie mają wpływu... A co do gaźnika to dla mnie juz istna czarna magia!!! Tego to juz w ogóle wyregulować nie potrafię! Ustawienie iglicy na maxa, a na min nie robi żadnej róznicy w pracy silnika, a co do regulacji dyszy powietrza to równie dobrze mogę jeździć z dokręcona na maxa jak i w ogóle bez niej i nie robi to różnicy!!!

Dla ludzi dobrej woli zamieściłem nagranie pracy silnika na wrzucie--> http://andy2208.wrzuta.pl/pliki/q00Y273jET/ Proszę Was o pomoc!!! Może dla was to będzie jakaś błachostka lecz dla mnie jest to mur nie do przekroczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki kolor ma swieca po przejechaniu np. 20km. Bo jezeli czarny albo bardzo jasny prawie biały to bedzie przerywać. Mzetki 250 lubią niszczyć świece. Najważniejszą sprawą jest prawidłowe ustawienie zapłonu najpierw przerwa potem wyprzedzenie. W jaki sposób ustawiasz zapłon?

Czym mierzysz wyprzedzenie? powinno być 2,7mm-3mm jak dobrze pamiętam. Dla pewności lepiej wymnienić przerywacz i kondensator przed regulacją (jeżeli są problemy z przerywanie itp.)

Mieszanka z olejem ma być równo 1:50 i nie wiecej w przypadku mzetki.

Potem zajmij sie gaźnikiem. Gaźnik to następny problem bo po przejechaniu powyżej 30 000km nadaje sie do wyrzucnienia z tego co zauważyłem.

 

Powyżej 3-4tys przerywa:

 

Może za niski poziom w gaźniku albo coś w instalacji jakieś słabe połączenia coś niedokręcone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...