andymotors Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Witam wszystkich,mam wielki problem z wyregulowaniem mojej ety... Od początku wakacji się z nią już męczę i nadal nic!!!Problem polega na tym, iż motor strasznie przerywa i ciężko wkręca się na obroty... Jadąc na małych obrotach to jeszcze w miarę równo chodzi. "W mierę" ponieważ to i tak bardzo duż różnica od prawidłowej pracy silnika, a po przekroczeniu 3-4 tys obrotów jakby iskra zaczyna sie tracic albo paliwo dochodzić...Sprawdzałem i wymieniałem juz świecę i kondensator bo objawy według mnie na to właśnie wskazywały i nadal nic!!! Przerwę na przerywaczu idealnie ustawiłem (no lepiej sie już nie da!), zapłon też jest dobrze, a nawet jakieś zmiany w jego ustawieniu powoduja tylko większego muła, a na przerywanie nie mają wpływu... A co do gaźnika to dla mnie juz istna czarna magia!!! Tego to juz w ogóle wyregulować nie potrafię! Ustawienie iglicy na maxa, a na min nie robi żadnej róznicy w pracy silnika, a co do regulacji dyszy powietrza to równie dobrze mogę jeździć z dokręcona na maxa jak i w ogóle bez niej i nie robi to różnicy!!!Dla ludzi dobrej woli zamieściłem nagranie pracy silnika na wrzucie--> http://andy2208.wrzuta.pl/pliki/q00Y273jET/ Proszę Was o pomoc!!! Może dla was to będzie jakaś błachostka lecz dla mnie jest to mur nie do przekroczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Jaki kolor ma swieca po przejechaniu np. 20km. Bo jezeli czarny albo bardzo jasny prawie biały to bedzie przerywać. Mzetki 250 lubią niszczyć świece. Najważniejszą sprawą jest prawidłowe ustawienie zapłonu najpierw przerwa potem wyprzedzenie. W jaki sposób ustawiasz zapłon?Czym mierzysz wyprzedzenie? powinno być 2,7mm-3mm jak dobrze pamiętam. Dla pewności lepiej wymnienić przerywacz i kondensator przed regulacją (jeżeli są problemy z przerywanie itp.)Mieszanka z olejem ma być równo 1:50 i nie wiecej w przypadku mzetki.Potem zajmij sie gaźnikiem. Gaźnik to następny problem bo po przejechaniu powyżej 30 000km nadaje sie do wyrzucnienia z tego co zauważyłem. Powyżej 3-4tys przerywa: Może za niski poziom w gaźniku albo coś w instalacji jakieś słabe połączenia coś niedokręcone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Stawiam na przetarty kabel od cewki w.n. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 sprawdż czy przerywacz nie ma luzu na ośce,przewody do cewki zapłonowej + przewód wysokiego z fajką,poziom paliwa , filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.