Skocz do zawartości

Wymiana cylindra + tłoka itd.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam honde cb 50j (50 cm3) 4 suw z roku 1982 - byl to moj 1 sprzet na jakim jezdzilem. Obecnie w ramach hobby - zabawy przerabiam go na bobberka i w zwiazku z tym:

 

Bede wymienial cylinder na 75 cm 3, wraz z tlokiem swozniem i pierscieniami oraz walkiem rozrzadu. Mam juz wszystkie potrzebne czesci czyli:

 

- cylinder

- tlok

- pierscienie

- swozen tlok

- walek rozrzadu od xl 80

 

A pisze bo to bedzie moja 1 operacja tego typu w zyciu - czy moglibyscie poradzic :

 

1. Czy sa jakies pulapki przy wymianie zestawu

2. Na co szczegolnie uwazac

3. Czy sa jakies patenty na poszczegolne czynnosci np jak wpasowac pierscienie na tlok zeby sie nie polamaly, jak wpasowac tlok w cylinder itp

 

Przebudowa tej popierdoleczki ma byc zabawa i nauka w 1 tak ze prosilbym bardzo o konstruktywne odpowiedzi - chcialbym wszystko wykonac sam.

 

Dzieki z gory za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g mnie niszczysz zabytkowy już motorower japoński a właściwie motocykl małej pojemności.

Szkoda go bo skończy tak jak większość junaków w naszym kraju

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...