Pipcyk Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Możesz to zrobić pilnikiem iglakiem . Ale jeżeli gość to fachowiec to bezie umiał to zrobić Powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 widze że nikomu sie niechce odpowiadać na pytania nowego ;) Na motorkach smigam odkąd karte motorowerową wyrobilem, MZ mam 4 lata, wiec jak potestuje to sam wam powiem jak sie jezdzi na ukruszonym tłoku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 29 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 widze że nikomu sie niechce odpowiadać na pytania nowego ;) Na motorkach smigam odkąd karte motorowerową wyrobilem, MZ mam 4 lata, wiec jak potestuje to sam wam powiem jak sie jezdzi na ukruszonym tłoku. PozdrawiamWitam. Wydaje mi sie ze nikt Ci nie odpisal nie dlatego ze jestes nowy tylko z powodu twojego dziwnego, jak dla mnie, pytania. Kazdy kto ma moto jesli chociaz troche o niego dba to wymienia kazda uszkodzona czesc na nowa i tak samo powinno byc w przypadku tloka. Jesli ci sie rozleci to zniszczysz cylinder (jesli ukruszony tlok juz go nie rysuje) i moga sie uszkodzic lozyska. Koszt naprawy napewno bedzie wyzszy niz zakup nowego tloka :!: Tak ze polecam wymiane :smile2: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 pipcyk z z kad masz takie inormacje PO HONOWANIU CYLINDRA NALEŻY ZROBIĆ FAZY NA KRAWĘDZIACH OKIEN OKOŁO 1-2 STOPNI NA WYSOKOŚCI 1-3mm. ja przejezdzilem po szlifie ok 6 - 10 tys i mialem takie zdarzenie jak opisujesz gorny pierscien poszedl i wyrwal kawalki tloka czy to mogla byc przyczyna (polski tlok)zrobilem kolejny szlif na niemieckim tloku czy moze sie to ponownie zdazyc ?? obecnie zrobilem z 1000 km na nowym tloku i jest oki czy mam sie bac :D ??? :D 8O pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 2 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 witam.wlasnie dzisiaj zanioslem cylinder do honowania :mrgreen: ale wczesniej mu sie dokladnie przyjrzalem i jest dokladnie jak mowi Pipcyk: krawedzie okien sa sfazowane wiec napewno takie maja byc :!: w srode okaze sie czy koles tez o tym wie i je sfazowal ........ ja przejezdzilem po szlifie ok 6 - 10 tys i mialem takie zdarzenie jak opisujesz gorny pierscien poszedl i wyrwal kawalki tloka czy to mogla byc przyczyna (polski tlok)........ z moich analiz :D wynika ze moglo to byc przyczyna usterki :D . na poczatku moze sie nic nie dziac bo cylinder idealny i tlok z pierscionka mi nowka ale z czasem jak sie zuzyja..... :ehz: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 3 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2004 Poczytajcie w dobrych starych książkach. Np. Karting T. Rychtera. Est tam wiele ciekawych informacji, nie tylko o fazowaniu okien :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 4 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2004 witam.no i mam swoj cylinderek juz po szlifie spowrotem :D . kosztowala mnie ta przyjemnosc 27 zetow plus tlok 65. koles nie sfazowal okien :? wiec bede to mosial zrobic sam. pozostaje tylko zalozyc garnek i sprawdzic jak moto bedzie sie sprawowac, ale to dopier po examinie :D pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.