Piotrek_Stg Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 dzis w sumie nie wiem dlaczego ale po jezdzie dotknalem obu tlumikow i jeden byl wyraznie cieplejszy od drugiego. Jak przypuszczam to moze byc wina swiec, ustawienia gaźników lub zaworów. Ale czy mozna tak jeździć, czy trzeba dłubac? Moze pojsc glowica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 dzis w sumie nie wiem dlaczego ale po jezdzie dotknalem obu tlumikow i jeden byl wyraznie cieplejszy od drugiego. Jak przypuszczam to moze byc wina swiec, ustawienia gaźników lub zaworów. Ale czy mozna tak jeździć, czy trzeba dłubac? Moze pojsc glowica?Witamjak sam widzisz motocykl jezdzi i mozna tak jezdzic ale nie nalezy1. motocykl nie ma takich osiagow jakie miec powinien2. jeden z cylindrow przegrzewa sie i mozesz jak slusznie zauwazyles wypalic zawory, zapiec pierscienie itp itdpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 świeca prawdę ci powie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Stg Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witamjak sam widzisz motocykl jezdzi i mozna tak jezdzic ale nie nalezy1. motocykl nie ma takich osiagow jakie miec powinien2. jeden z cylindrow przegrzewa sie i mozesz jak slusznie zauwazyles wypalic zawory, zapiec pierscienie itp itdpozdrawiam bardziej nawet niz o te zawory i pierscienie to chodzilo mi o to, ze jesli pol glowicy ma inna temp. niz drugie pol to tam musza powstawac jakies naprężenia w materiale i chyba moze popekac, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 bardziej nawet niz o te zawory i pierscienie to chodzilo mi o to, ze jesli pol glowicy ma inna temp. niz drugie pol to tam musza powstawac jakies naprężenia w materiale i chyba moze popekac, co? przy takiej roznicy temperatur nic sie nie stanie, wszedzie w obrebie silnika masz rozne temperatury, do odksztalcen dochodzi przy duzych roznicach temperatur (czesto naglych), przy przegrzaniu, lub w przypadku dwoch rozniacych sie od siebie pod wzgledem rozszezalnosci cieplnej elementow w Twoim przypadkow moze cos sie stac ale z przegrzania a nie z roznicy temp. pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 dzis w sumie nie wiem dlaczego ale po jezdzie dotknalem obu tlumikow i jeden byl wyraznie cieplejszy od drugiego. Jak przypuszczam to moze byc wina swiec, ustawienia gaźników lub zaworów. Ale czy mozna tak jeździć, czy trzeba dłubac? Moze pojsc glowica? Nie można jeździć . Luzy zaworowe do sprawdzenia, świece do wymiany, czyszczenie i regulacja gaźników.Podczas wymiany świec konieczne sprawdzenie ciśnienia sprężania w cylindrach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.