adoado0 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Dlaczego korbowod wymienia się co 2 tłoki? Wynika to z luzu na łozysku wał-korba czy jest to już wynikiem zmęczenia materiału? Pytam ponieważ u mnie jakoś nie można wyczuc luzu ( wiem,że to nie jest duży luz ) po 2 tłokach zmienionych. I zastanawiam się czy jeszcze jednego tłoka nie wrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Spotkałem się z taką opinią:"Zmienia sie korbowód, bo jak będziesz jechał w zawodach i będziesz akurat prowadził a korbowód szlag ci trafi to dupa zbita"Wiec moje zdanie jest takie:Korbowód zmienia się wtedy kiedy ma luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-AraB- Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jezeli moge wtracic, moze luzu nie czujesz a lozysko juz powoli siada przejedziesz kilka set kiilometrow na 3 tloku . zmeczenie materialu i padnie . Jezeli jezdzisz wyczynowo to ja na twoim miejscu bym zmienil, az tak wielkie pieniadze to to nei sa... szerokiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jezeli moge wtracic, moze luzu nie czujesz a lozysko juz powoli siada przejedziesz kilka set kiilometrow na 3 tloku . zmeczenie materialu i padnie . Jezeli jezdzisz wyczynowo to ja na twoim miejscu bym zmienil, az tak wielkie pieniadze to to nei sa...Eno bez przesady, takiej technologi to nawet w F1 nie mają, żeby wyprodukować część której żywot będzie z tolerancją +/-15% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Eno bez przesady, takiej technologi to nawet w F1 nie mają, żeby wyprodukować część której żywot będzie z tolerancją +/-15%w wyczynowym motocyklu jak zalecają co 2 tłoki to co 2 wiedzą dobrze bo projektowali ten motocykl od podstaw Edytowane 15 Lipca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 w wyczynowym motocyklu jak zalecają co 2 tłoki to co 2 wiedzą dobrze bo projektowali ten motocykl od podstaw Tutaj to moim zdaniem akurat chodzi o pieniadze. W koncu czesci nakrecaja ten caly biznes. Wiec im czesciej wymieniasz tym wiecej kasy do portfela. Poza tym nie jestem maniakiem ujezdzania do konca czesci,spytalem raczej z ciekawosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Tutaj to moim zdaniem akurat chodzi o pieniadze. W koncu czesci nakrecaja ten caly biznes. Wiec im czesciej wymieniasz tym wiecej kasy do portfela. Poza tym nie jestem maniakiem ujezdzania do konca czesci,spytalem raczej z ciekawosci.no ale w wiekszośći przypadkówi i tak korba zaczyna wykazywać luz po 2-3 tłokach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.